Det stämmer ganska bra med 1 1/2 timme med avplockning av hjulet demontera och montera samt balansera däcket och återmontering av hjulet. Vissa kan gå snabbare om man inte behöver ta bort avgassystemet för att få ut hjulaxeln.
Utskriftsvy
Det stämmer ganska bra med 1 1/2 timme med avplockning av hjulet demontera och montera samt balansera däcket och återmontering av hjulet. Vissa kan gå snabbare om man inte behöver ta bort avgassystemet för att få ut hjulaxeln.
Man kan undra varför man inte monterar hjulaxeln åt andra hållet på fabriken.
..önskade jag mig, att jag skaffat mig fler handledare... Eftersom jag inte vet vad som händer framöver... Då hade man kanske kunnat hinna njuta mer av sin semester också... Och kanske rent av även kunnat åka till HF träffen...
- - - Uppdaterad - - -
Säkerligen uträknat att man skall behöva ha hjälp och betala dyrt för den också... Om man nu inte råkar vara någon av de gamla mekar rävarna här inne. ;)
För vad skulle de annars tjäna pengar på?
Var är alla fikasugna?
tror inte alla är på HF träffen i alla fall. po;
Så där ja, nu har man blåst 0.0 i Slyckes alkomätare. Det var trevligt igår men dålig uppslutning. Bandet var kanon. Andreas ska ett stort tack.
Ja sådärja, har man varit på HF-träffen även detta år. Rockat loss halva natten till ett underbart band. Ett stort tack till Andreas och ett ännu större fy faan vad jag är besviken på er som inte slöt upp och var här.....
Men slycke och Fritte.. Inte är väl festen redan slut? Var den inte hela helgen?
Sedan kan det vara tufft med träffar under semestertid. Finns ju många mer etablerade arrangemang också (t ex kan jag tro att Power Meet drar en del denna helg med, plus Metaltown)...
Var är alla medlemmar ?? Våran egna träff här på forumet och vi var bara 8 st som rockade loss till ett super bra band . Tycker allt detta var dåligt.
Tack Andreas detta var skit kul ..
BambiGBG.. men var inte träffen i 2 dagar??? Står ju så i informationen... På två dagars fester brukar det för det mesta vara rätt avslaget fredagar och folket kommer på lördagar... po;
Stod ju detta i den tråden...
"Plats: MCE's klubblokal i Järfälla, Stockholm (Snutenvägen 1)
Pris: 300:- FÖRSKOTTSBETALNING!!!
Tid: 5/7 - 7/7 (medtag tält om du ska övernatta)"
Är ju liksom "bara" den 6/7 idag ju...
Har jag missat något???
Det var kul som fan på HF Träffen igår, tack alla!!
Nu sitter jag med pilsner i solen i Gagnef, Norge imorgon och hoppas på en bra vecka i fint väder.,.
Mvh Peter
Jag trodde oxå att det var 2 dagar och betalade glatt. Var där vid 17 :00 idag och ingen där. Bara att vända och åka hem. Kändes ju som att infon har varit sådär. Inget nr att ringa fanns ju heller. Suck.
Vi var tre st kvar kl 15:00 och ingen idé med band och allt för tre st .
"Plats: MCE's klubblokal i Järfälla, Stockholm (Snutenvägen 1)
Pris: 300:- FÖRSKOTTSBETALNING!!!
Tid: 5/7 - 7/7 (medtag tält om du ska övernatta)"
Är ju liksom "bara" den 6/7 idag ju...
Har jag missat något???[/QUOTE]
Iofs.. av de erfarenheter jag har av sommarfester, så gav ni nog upp för tidigt... Förutsatt att alla anmälda inte redan vart eller var på plats.
Klockan 15 på en lördag är inte mycket heller... Prova mellan 20-22 tidigast för en sommarfest.
Men det är ju mycket som krockar... Vanliga semestrar med familjer, Metaltown, Power Meet osv... Stora tillställningar som drar mycket folk.
Trist att ni fick ge upp tidigare... bara.
Bifogad fil 12306idag kör vi en runda i fantastiska Skåne. Fika på humlelyckan utan för sösdala.
Bifogad fil 12307
Då var vi vid haväng. Nu ska det badas.
Pulare gräs en sån här dag. Gå in och ta din medicin och hämta badbrallorna på vägen.
Fiket var mycket fint med bra och rolig väg både dit oc där i från
Jag fick min medicin igår 35 mil på Bjäre halvön utan att bli blöt. Behöver inga badbrallor har ju pool . :D