-
Bengt är brandman och när han kommer hem till sin fru säger han:
-Ikväll ska vi leka nåt kul. När jag ropar "kommando ett" springer du in i sovrummet. När jag ropar "kommando två" klär du av dig och lägger dig på rygg i sängen och när jag skriker "kommando tre" har vi sex ihop, okej?
-Javisst, svarar frun.
Bengt ropar "kommando ett" och hans fru springer in i sovrummet. Han ropar "kommando två" och hon tar av sig alla kläder och lägger sig på sängen. Han ropar "kommando tre" och störtar naken in sovrummet och tar henne. Plötsligt ropar hans fru:
-"Kommando fyra"
-Vad betyder det? frågar Bengt.
-Mera slang svarar frun.
-
-
-
-
En bonde var sugen på att köpa en uppblåsbar docka, men var för blyg för att göra det själv, så han frågade brevbäraren om han inte kunde köpa en åt honom. -Ja, visst kan jag det, svarade brevbäraren. När han köpt dockan tänkte han, jag kan väl sätta på dockan en gång innan jag lämnar den till bonden, så han gav dockan en rejäl omgång.
Dagen efter gav han dockan till bonden som blev glad och tackade så mycket för hjälpen. Ett par veckor senare träffades de igen och brevbäraren frågade då om han var nöjd med dockan. Bonden svarade: -Jag är jättenöjd, det är otroligt hur levande de kan göra dem nu för tiden, jag har redan fått en könssjukdom!
-
-
Det var två göteborgare som var på besök i Stockholm. Efter två dagar i huvudstaden hade de båda gjort slut på sina pengar. När de skulle åka tåg hem visste de inte hur de skulle betala.
Då sa den ene:
- Vi spelar blinda!
När konduktören kom för att kolla biljetten, så sträckte den ene fram 2 st biobiljetter. Konduktören sa:
- Dessa kan ni inte åka med.
... ... - Hrm... Vi är båda blinda och bad en pojke fixa tågbiljetter till oss. Dessa var vad vi fick.
Konduktören tittade misstänksamt på de båda göteborgarna och sa:
- Låt gå för den här gången då.
Konduktören gick därefter in i nästa kupe, där det satt en riktigt läcker tjej. Han bad henne göra en tjänst, nämligen gå in och visa brösten för de blinda passagerarna.
- Jag tror nämligen inte att de är blinda...
- Inga problem, visst kan jag det!skrattade tjejen.
Hon gick in till männen, drog upp tröjan och lät brösten guppa ut.
Coola, som Göteborgare faktiskt är, rörde de inte en min.
- Nej du, nog är de blinda! sa tjejen när hon kom tillbaka till konduktören.
- Jag HATAR gratisåkare i mitt tåg! Om du går in och visar lite mer, så får du åka gratis!
- Självklart!
Så tjejen gick in till göteborgarna igen, drog ner byxorna och blottade hela sitt kön, varpå den ena mannen sa:
- Nu börjar vi närma oss Götet för nu börjar det lukta fesk......
-
-
Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill.
Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma: -Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och....
Mamman avbröt Max, log stort och sa:
-Vet du - den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!
Vid middagen berättade så Max: Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och - Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma... -Hon log, nickade och bad honom fortsätta.
Max fortsatte: -Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!
Sensmoralen: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta
-
-
-
A female officer arrests a drunk. She warns him,
"You have the right to remain silent.
Anything you say can and will be held against you."
The drunk replies, "Booobs."
-
-
-
-