Bifogad fil 10081Semester i dag och en vecka framåt eftersom man är lite klen och inte kör mc fick man jaga lite och det gick bra det med mina taxar fixade dom dagen.
Utskriftsvy
Bifogad fil 10081Semester i dag och en vecka framåt eftersom man är lite klen och inte kör mc fick man jaga lite och det gick bra det med mina taxar fixade dom dagen.
Körde en tur på några mil idag. Kändes helt OK, inte ens gubben som körde ut rakt framför mej rnt;för att han inte förväntade sej/såg/eller inte brydde sej om en Mc, kunde förstöra upplevelsen!:D
Bifogad fil 10082
..ska jag tjuvträna för morgondagens ölafton med HF-riders...:I:
..undrar jag mest vad jag skall hitta på imorgon...
Har budat på några17 liters custom tankar på ebay och det verkar som jag kommer att få en för $91 om inget händer dom sista timmarna, så i morgon blir det till demontera min tank och plocka ur bränslepumpen och tillverka en "fläns" av plåt som skall svetsas fast på den nya tanken då den inte har uttag för pump utan är en förgasar tank med kran enbart.
Anledningen är förberedelser inför semester resan i sommar "Öland runt" fast då via Danmark. Tyskland, Polen, Litauen, Lettland, Estland, Ryssland, Finland :)
Vill ju ha lite marginal mellan tankstoppen ;)
'E jag lite packad. Gött
Sent from my iPhone using Tapatalk
thb; Folk förväntar sej kanske inte att det kommer en mc i Januari men dom kan ju ha gluggarnavkn; öppna ändå!
- - - Uppdaterad - - -
Det gör du rätt i Vajtanvic;
- - - Uppdaterad - - -
Halta Lottas kl 16.00 texpo;
Idag har vi inte gjort många knop i denna familjen. En lång natt med skrikande bäbisar som kör i skiftwa; Man blir knäpp för mindre.
Vad ska jag göra imorgon? Beror på hur kommande natt blir.
[QUOTE=xbones;63182]thb; Folk förväntar sej kanske inte att det kommer en mc i Januari men dom kan ju ha gluggarnavkn; öppna ändå!
Jo, man har ju med åren fått känsla för vem som kan tänkas köra ut framför näsan på en. Men man funderar ... ser dom inte en Electra med allt vad kåpor o lampor heter fram, så ser de väl inte en Nissan Micra heller?
Ikväll började i alla fall en fredagsunderhållning, som jag gillar att kika på... :D
Hade gärna testa attackboll och gatloppet med... Ser förbaskat kul ut. D;
G-L-A-D-I-A-T-O-R-E-R-N-A!
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...51791635_n.jpg
Gött 4 dagar skidåkning i Sälen inbokat om 2 veckor :) skall bli grymt kul, var ett par år sedan jag stod i backen sist.
.. var det bara +18 kl:6 på morron .. fi fan.
om en stund drar jag till Halta Lottas Krog i Götborg och träffa HF bröder o systrar. Ska bli trevligt som vanligtthb;