Blir nog inget imorgon,ska visstre;en del.
Utskriftsvy
... är det nog "end of the world" tror ja , blåser som f-n .. kan knappt stå upp ute än mindre köra hoj , orättvist! Smash
... är det 7dgr kvar till takeoff :)
INTE ALLS SUGEN :)
Idag blir nog en av de tristaste dagarna man är ledig... Maken skall jobba hela natten och de flesta andra har ju planer med.
Så det blir jag, hundarna och katten...
Gott Nytt på er... Även om jag kanske tycker kvällen kommer att suga.
Idag har jag varit härifrån allt för länge, men nu är det väl dax att återuppta detta härliga forum....
... eller ikväll e de vin med tjejen som gäller lol;
...fick jag i alla fall ha maken på telefon i en halvtimme runt tolvslaget... alltid något.
Men det skall bli mycket skönare, när han väl är hemma igen. Dock vet jag ej när han är det bara, eftersom han skall köra så länge han orkar och kan.
I dag kommer ni inte tro mig heller .. iskallt ute & blåser fan +20 bara .. fan tror ja har en knallgul varseljacka nånstans ja kan dra över mig så jag får en tur på cykeln!
Nyårslöften är klara:
-Röka lite mera.
-Kjöpa flera onyttiga prylar.
-Kjöra fortare.
-Inte stå upp så tidligt om morgonen.
-Se mera TV.
Idag blir det soffläge hela dagen och lite snabbmat. Lite ont i håret :I:
5 + i morgon 8 på Torsdag, fan är bra sugen att ta hojen till jobbet men en packbox o 10 cm aluminium svets saknas....inte långt borta till en provsväng i alla fall :)
Idag tog jag ner hojen från liften o varmkörde. Imorgon blir det nog en svängMPD;