Säkert att du sparat dom rättvända (från ursprungskällan), INNAN du lagt in dom på forat då? :D
Utskriftsvy
Idag var sista arbetsdagen! Imorgon flyger jag hem för två veckors ledighetthb;
Håller med om att det är roligare att åka ensam på hojen men så illa är det inte att skjutsa heller tycker jag.
vi körde varsin hoj i många år men de senaste åren har vi åkt på samma hoj, kör väldigt sällan ensam och det beror på att hon alltid vill åka med, kan ju inte neka henne att följa med det är ju ändå ett av våra gemensamma intressen.
När vi körde varsin hoj så körde hon oftast först och jag hade hjärtat i halsgropen många gånger när det blev små tillbud, så på så vis är det mycket lugnare att åka på 1 hoj
Fick order av sambon att fixa Fredagsmys. Så nu har jag skruvat ur 100w lampan, och skruvat
i en 75w, som mysbelysning. Lagt in dom djupfrysta räkorna i varmluftsugnen för upptining.
Tagit fram förra årets glögg. Lagt på dagens tidning som duk och satt på AC/DC som bak-
grundsmusik......hoppas hon blir glad!
... är första dagen på min FF helg D;
....är det fredag, jag har helgen att se framåt till för att göra min favorit grej .. kör Hoj BananaMPD;
Idag kom jag hem o det blev sofflocketSova!
skall prova på att åka kommunalt, kan sluta hur som helst är jag rädd för :))
Idag lämnade jag in cylindrarna för borrning och plockade av lite smådelar för lackering....passade också på att besöka min "lokala" HD-handlare för att kolla priset på tankpanelen jag är på jakt efter,HD No: 71208-07 , kostade BARA 448€ !!!!! fu:
Så om nån har goda kontakter hos nån handlare och kan fixa fram den billigare så hojta för faan thb;
http://search.harley-davidson.com/?q=71208-07
Maila http://conradsharleyparts.com/ och ge honom länken ovan så skickar han den åt dig.
Se bara till att han får veta att du vet vad den kostar, annars försöker han ofta ta ut ockerpriser.
När jag handlade av honom betalade jag bara listpris i USA + frakt, sedan tillkom fraktbolagets moms för införsel i Sverige, men det blev avsevärt mycket billigare än att handla i Sverige!
Så jämfört med finska priser måste det vara rena rean. :)
Tack Niko!! Ska kolla upp det där....
'E man full och har snott micarna från ett par fjortisar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jävla liv på fjortisarna så jag tog micarna i från dem. Det tystade dem i 5 sekunder
Sent from my iPhone using Tapatalk
tror jag börjar bli gammal
Jävla fan scr;
Idag o igår var jag Jossi o Jimmy Jazz på ett par pubar o lokala närhak och hade jävla skojbr; Kom hem o börja spela musik o hitta en gammal goding: In hearing of Atomic Rooster heter den. Köpte LPn 1975 tror jag och har den kvar!!! har också CDn!
får man lida för nattens övningar, Klubben vägg i vägg hade också party så det blev en del folk att tjöta med :) Trevligt var det men den gamle kroppen tar stryk känner jag, Åldern tar ut sin rätt ;)