Idag kördes bågen till AC cycle för lite service mm. Han skulle även fixa besiktningen åt mig så den är körklar när jag hämtar ut den. bra service.
Utskriftsvy
Idag kördes bågen till AC cycle för lite service mm. Han skulle även fixa besiktningen åt mig så den är körklar när jag hämtar ut den. bra service.
Idag kom bubbelvisiret från Biltwell, passade bra på min Nolan 01😎http://img.tapatalk.com/d/14/03/19/gu3e2e6a.jpg
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
En till här..körde Harley'n till Anders MC-Montage i Hörby i eftermiddags. Han kommer att byta hela avgassystemet, byta gaffeltätningar, ordna och köra den till Bes. och återmontera V+H-systemet igen och allt till ett rimligt pris .. det är vad jag kallar bra service!!! thb;thb;thb;
Absolut 😎
http://img.tapatalk.com/d/14/03/19/5e6anymu.jpg
Japp rökfärgat med lite spegel.
Köpt på harley shopen.
.. fick jag veta att min 48:a står inplastad på pall och redo att skickas :) Däremot osäkert om den hinner upp till helgen eller ej, men väntan känns ändå inte förgäves..
Skickat från min mobil.
Sömmna till på soffan på förmiddan o vökna till nu o det var full vinter ute igenSnow
...har jag beställt nya Avon sulor, White Walls så klart och så har jag lagt upp en ny film i sportstersektionen, några sporrar från forumet är med så kolla gärna in den...
Kunde jag inte motstå frestelsen att beställa burly 10,5" dämpare o bubbelvisir till min DMD hjälm ro;
Japp, Har samma sjukdom som dig :) Måste göra något nytt hela tiden. Man tror man är nöjd men icke!!!
...svär jag över, att Stora Holm inte släppt fler tiden ännu till risk tvåan, än de få som legat ute hittills...
Vill ju få till ett bra datum, så man får ett delmål i sin "jakt"!
Idag kom äntligen solenoiden till min stackars kvinna i garaget, så nu är hon vid liv igen :) Bara ett kedjebyte och en tändinställning kvar innan jag kan ta premiärturen, men det fixar jag nog över en romantisk öl i garaget senare ikväll :D
Lyckan är gjord! Min kära Sporre har så äntligen hittat hem..
http://img.tapatalk.com/d/14/03/22/qa2azyhe.jpg
Ett hastigt foto från garaget :)
Nu ska jag drömma mig bort till imorgon, då blir det officiell premiär-åka (2 timmar gjordes i kyla och mörker ikväll). Den går som en dröm.
10 plus och sol utlovas i Stockholm under lördag.
Tjohoooo!!
Skickat från min mobil.
Fan va nice Mattson!!
Jag va ute en sväng ikväll lite söder om sthlm och frös ballarna av mig, men det har väl inte hindrat en viking? vkg;
Framsidan är ju vid Göteborg. :)
Cool hoj du skaffat thb;
vc;
Se upp för grus o galna bilister!
Idag ær sista arbetsdagen før denna gångenthb; Imorgon blir det flyg hem!br;på er alla!
Idag har man vart duktig och deklarerat, så man slipper tänka på det mer... vc;
Surt att det är arbetssöndag, men jag skall ändå ett varv till Vildvittrornas barhäng ikväll!
ro;
Idag var det premiärtur med Shoveln, och efter att jag kört en sväng fick dottern åka med bort till ett Naturreservat där vi gick runt och trivdes i vårsolen.
När vi skulle köra därifrån upptäckte jag att biltemabatteriet som följde med hojen när jag köpte den förra året verkar ha avlidigt under vinter, trots underhållsladdning 24/7..
Lite kallsvettig kom jag på att jag var duktig pojke igårkväll och ställt in tändningen ordentligt, så hojen gick igång på första kicken, helt underbart :D Hade varit riktigt surt att bli stående med en död hoj på dotterns första riktiga mc-tur