Fick fyndat en del på swappet i Hindås thb;
Utskriftsvy
Fick fyndat en del på swappet i Hindås thb;
NickeR: Känns lite småbra mao nu när snurran börjar ta formpl; ?
Jodå,men det kommer vara en jävligt lång väntan till sommaren då man får provköra nya motorn....
http://forumbilder.se/images/561720124402351b2.jpg
Svart va de här!!
Ja då har man varit på swap i Hindås , hitta la inget som jag behövde , men man träffar ju en hel del folk det är alltid roligt
det var inte så många jag kände igen från forumet ptb och Alle
Vill tacka Jonas, Johan, Jösse.
Biker kultur när den är som bäst , Tackar som ödmjukaste att ni gör det möjligt att få delta. är riktigt nöjd o ser redan fram till nästa år, bra gjort
NickeR: Håller med dig...det är en j-la väntan:( Blev fint med svart lacken!
thb; ..och vilka kammar valde du ?
körde runt Skåne och Blekinge idag .. blev 200 km på vägar och grus, eluppvärmd handskar funkar bra D; Måste ursäkta Höjen, men det är allt jag har för nu, och föredrar det till min bil.
Först till Claessons att kolla efter nya stövlar Bifogad fil 9670
..sen till Valhall..En 40 m hög förkastningsbrant med en fantastisk utsikt över sjön Orlunden med omgivningar. Enligt sägen var här en ättestupa före den kristna tiden. När åldringarna blev för gamla för att klara sig själva kastades de utför branten po; Bifogad fil 9671
Grusväg dit Bifogad fil 9672 Bifogad fil 9673 Valhall Bifogad fil 9674
Sedan hem via skogsvägar runt Harasjömåla område Bifogad fil 9675
Bikebandit: De blev TW37:or
Ska ha SE204 Kamaxlar i min SB, redan beställt med justerbara stötstänger. Hoppas det fungerar bra ro;
Idag har jag startat en grupp för tjejer och kvinnor här på forumet.
Hoppas man får respons. Det är lite svårt att uppskatta antalet...
Men vore kul, att ha en egen hörna att språkas i. :)
PTB nästa vecka är kvällsvecka annars är ju Onsdagar off season bokade fikar med bil och mc folk i Gamlestan
Njuter jag av lördags kvällen.
It's good to be alive.
.....monterade jag min nylackade oljetank,är dessutom jävligt nöjd med resultatet thb; Skönt att slippa lite krom
http://forumbilder.se/images/bf18201212307cb28.jpg
Looks good thb;
Idag visade sig solen och det blev en tur på dryga 10 mil MPD;