... ska jag fira en av mina bättre vänner pardy
Gubben blir 52 eller 53 mitt minne sviker men för säkerhets skull sätter jag.
GRATTIS PÅ 40ÅRS DAGEN på tårtan
Kan inte bli fel,eller va säger ni?
Utskriftsvy
... ska jag fira en av mina bättre vänner pardy
Gubben blir 52 eller 53 mitt minne sviker men för säkerhets skull sätter jag.
GRATTIS PÅ 40ÅRS DAGEN på tårtan
Kan inte bli fel,eller va säger ni?
*fyar bro lite*
Inte hört talas om, att hålla folket på halster? tou;
Hade velat berätta exakt vad, så fort den finns på bild ju... :cool:
LM;
- - - Uppdaterad - - -
Tackar. :)
Blir väl en evighet nu till nästa sommar bara för det. *s*
Och ViLa skvallrade ju sort... pl;
Lovar den skall komma på bild framöver. Nu skall man bara "rodda" ihop ett schema för aktuell dag nästa vecka.
Sanniz...och glöm inte..kör den W; MPD;
Bara "HAPPY BIRTHDAY" bör vara ok thb;Citat:
ViLa
... ska jag fira en av mina bättre vänner Gubben blir 52 eller 53 mitt minne sviker men för säkerhets skull sätter jag.
GRATTIS PÅ 40ÅRS DAGEN på tårtan. Kan inte bli fel,eller va säger ni?
Idag.....blev det en korv eller två....
Bifogad fil 9404
Idag.. har jag lett efter 3.50-19 som H däck. Otroligt svårt att hitta.. om jag nånsinne behöver ett igjen tror jag att jag måste stjäla ett från et museum. :I:
...idag har man läst senaste Big Twin tidningen och vilka var med på bild där då??? Swap Meet i Fjollträsk....thb;
Jo Oggy69, Fenrik, JohnnyRocker och några kändisar till, faan vad fina killarna gjorde sig på bild :D LM;
H = 130 MPH = 210 KPH ..yup! Kommer att bli svårt att hitta en gammal storlek däck med H , nästan alla är godkända upp till S/112 MPH/180 KPH
Motorcycle Tire Speed Ratings:
J Type 62 100
N Type 87 140
P Type 94 150
S Type 112 180
H Type 130 210
V Type 149 240
Z Type 149+ 240+
Varför H? Det finns ganska mycket i det storlek godkända till S.
Hittade den här men 3,60-19..Däck för slangmontage. Max hastighet 210 km/h.
Dunlop K81 TT100
http://2.bp.blogspot.com/-23Y68gk8t0...1600/tt100.jpg
>>>>>>>>>>>>> http://www.dexon.se/dunlop-k81-tt100...25-c-1138.aspx
Ellerhur slycke det var en trevlig dag med en tur till vaxholm inkl luch....... du hänger med nästa sesong ......
Takk for tipset;Bikebandit..
En kompis i Norge hadde et nytt Pirelli av en utgått modell,men gamle dekk er ikke så bra å ha,så jeg tror jeg velger det du fant..
Härligt, Sanniz!!!
Nu är det nära! (Bara si sådär ett halvår...)
Men det går fort. :)
Så kul att du äntligen är en bra bit på väg mot kortet nu. thb;
Med hoj och någon att övningsköra med så är resten en "walk in the park".
Körvana har du ju, och efter att ha kört trehjulig hoj så har du ju "hoj-tänket", så jag tror det här kommer att gå bra!
Sista nattskiftet avklarat på ett tag ;b; å nu sticker jag in till Glada Hudik och fixar till kalufsen D;
Niko... Jag hoppas att det skall gå vägen i alla fall. *s*
Mm... För då får man friheten också. :D
Lite lättare med, att haka på två hjulingar också när man inte är fullt lika, hm, bred. :D
Finns en del du kan börja med under vintern, Sanniz (så går den fortare) Teori och riskettan kan vara gott att ha gjort när våren kommer...Teoriprovet gäller ett helt år för mc när man klarat det istället för 3 månader som det är för bil. Tog körkort under förra året och vet att det tar mer tid än man har planerat. MEN när man väl har fått så kommer hösten väldigt fort...D;
... blev jag färdig med trafiktillstånds kursen
Lagar och förordningar snurrar bra i pallet nu :(
Du får ge plats för mer input... ;)
- - - Uppdaterad - - -
Jo, jag vet. Men i vinter blir det som det blir. Kommer att vara rätt mycket med annat. Och jag tänker inte slå rekord. Teorin tror jag man fixar rätt lätt ändå, om man bara tänker sig för. Man kan ju sudda igenom nyare böcker innan...
Riskettan kan jag ta när de kör det på körskolan hemma... Det är ju bara teori.. Så varför jäkta den??? Trodde iofs jag redan fått sådan information en gång i tiden på Stora Holm.