Ja just det
xbena fick stock i ögat :D hoppas det läker fort bena du va saknad igår
Utskriftsvy
Ja just det
xbena fick stock i ögat :D hoppas det läker fort bena du va saknad igår
Hej slycke really sorry to hear that about your cat.....
Update on Morris:::::::: efter nästan sju dagar han dök upp, lite smutsiga runt hans ansikte, men bortsett från det ok cheer
Bifogad fil 9357
Grattis Pularethb; Sorry Slycke:(! Själv kan jag öppna ena ögat lite idag! Fick en kvist i ögat på landet i torsdags som gjorde en repa mitt över pupillen. Ca 1cm långt. Jag har brutit fingrar,handled o diverse men det här var det ABSOLUT JÄVLIGASTE jag har varit med om!
...har jag monterat en Webasto i familjebilen.....Snow så nu får det väl bli vinter då.....
Kul att höra, att katten är tillbaks.
Vet vilken ångest man kan ha, eftersom Varulvan vart borta i flera dagar med för ett tag sedan.
Dock vart hon inte oskadd, när hon väl kom hem...
Men nu mår hon fint igen. :D
- - - Uppdaterad - - -
Säg inte för mycket... ;)
Men vet hur det är när synen skiter sig... :(
Hoppas ögat läker fint utan bestående men...
...så jobbar maken för fullt... Fast han gjorde då inte många knop tidigare under em och kväll... wa;
Så vårt garagebygge står lite stilla ännu. Lite synd, eftersom det var ok byggväder åtminstone (trots att det kändes något kallt).
Och så har man vunnit vuxenpoäng, slösat sin lön på de där sedvanliga räkningarna på nytt.
Man hade nog hellre velat göra annat med dom...
Nu skall jag gosa med vovvar och katt, passa på att kolla lite tv serier och kanske någon film med...
Idag hade jag totalt missat att man skulle ställa om klockan och stämplade in en timme tidigare än vad jag tänkt. Skönt att redan jobbat en timme nu när dom andra börjar släntra in..
Idag.. skulle jag prova MIG-apparatet jag köpte på Biltema igår och svetsa samman eksosanlegget på caferacerbygget mitt,men det är ju 8 kuldegrader så jag tror jag måste vänta et par timmar tills solen står upp.
Tur att jag har min "reservhoj", medan min Harley står hos Anders i väntan på reparation....Underbar helg, så igår blev det en härlig tur och såklart lite kaffe...det blir samma idag :cool:
Bifogad fil 9360
Take care of the eye Xbones...W;
Oh my god! LM;
Hade det vart min arbetsdag, så hade jag vart utelåst tills det var dags... :D
Mitt jobb är ibland krångligare att ta sig in i (samt passera de olika dörrar och portar), än i en fängelsebunker. :D
- - - Uppdaterad - - -
Haha.. Du kanske skulle göra som i filmen Repmånad? Skriva Harley på sidan, så att folk missar vad det är för hoj. :D
Men misstänker att med den hojen, susar du gott fram i en massa varierande terräng. :D
Garage städar inför Höstswap i Hindås den 17 Nov, en del race prylar som Bandit koppling i Jimslåda och tändsystem bla
mycket prylar blir det ;)
http://i1027.photobucket.com/albums/...9/IMG_0573.jpg
.. Kanske han blev förvirrad eftersom min Harley var borta i väntan på reparation, han hörde inte det längre ??? Han är van att höra det varje dag..
No Harley = No Morris lol;
Hur som helst har han nu en veckas utegångsförbud rnt;
Utnyttjade dagen och körde en sväng med Fia och hennes Sportster ... första gången för henne utan hennes reflexväst thb;
Bifogad fil 9366
Det blev en tur på ca 5 mil när frosten väl släppt. Lite kyligt och kanske säsongens sista, men välgörande för själen:D
Idag hamnade makens hoj på rätt ställe inför vintern... :D
Min trike får avvakta... *fnissar lite* För den skall sussa någon annanstans inom kort. :D
Haha, nu var jag allt hemlighetsfull. :cool:
Nu är det bara att inse, att bilarna måste få på sig rätt sulor också... Vill inte överraskas av snöoväder direkt (eller för halt underlag)... Än så länge fungerar det, om man kör med skallen och inte med blyfoten. :)
Idag vart det regn och snöslask om vartannat i Borås området... hemma regnade det och blåser... plus j-a väggbyggen, blev över 40 minuter senare hem idag. :( Önskar motorvägen blir klar någon gång. Nu har jag tröttnat på alla år med vägarbeten (över 4 år totalt)...
Fick mail idag och nästa vecka kommer jag att studsa otåligt. :)
Då kommer mitt "godis"... :D
Något som inte behöver en extra hjul kanske ??