Körde Umeå - Tärnaby t.o.r. igår, inte med hoj utan med skåpbil men det blev några vägbilder.
Bifogad fil 13134Bifogad fil 13135Bifogad fil 13136Bifogad fil 13137
Utskriftsvy
Körde Umeå - Tärnaby t.o.r. igår, inte med hoj utan med skåpbil men det blev några vägbilder.
Bifogad fil 13134Bifogad fil 13135Bifogad fil 13136Bifogad fil 13137
Så är man tbx i Stavanger o jobb.
är det 16 grader i GBG :) skönt när man fortfarande hojpendlar och är handledare på kvällarna, 30 okt är det uppkörning och efter det blir det bil som gäller :(
Idag har jag satt dämpmatta runt dämpinsatserna i dragpipesen, för att få ner nivån till något mer grannvänligt(även om de närmsta grannarna inte verkar ha nåt emot ljudet som det är nu).
Blev något besviken, blev jävulskt mycket mer snärtigt och inte märkbart lägre. Får ta en tur i veckan och se om det är nåt man kan överleva med eller om skiten åker av igen.
I dag så fixade min goa sambo körkortet...Gött MPD;
Well done !! Great thb; http://www.localracechat.com/forums/...s/animal37.gif............MPD; ......................
Hälsa och Gratta vc;
...Funderar jag på att ta H-Dn till jobbet.
...Tog jag sporren till jobbet och testade mina nya gosiga Tegerahandskar mod.296, den tajta kragen gick precis att få över jackärmen så det blev tätt & bra, sköna & billiga (230:-).
Det är snart dags att ställa undan hojen så jag letar en snorbillig liten japs att ha som vinterhoj samtidigt som jag fått Buellgriller i huvudet, trevliga I-landsproblem.
Idag körde jag inte hoj till jobbet , just det brukar ju inte köra hoj till jobbet
Servicen gjord. Finns chans att det blir en tur i helgen MPD;
Är det fredag och då passar jag på och önska alla en trevlig helg,samt så verkar det som att vädret blir bra i GBG så det lär bli en sväng med hojen/GonZa
Igår krockade jag med ett rådjur . Glad att det var ned bilen. Lampor och extra ljus gick åt pepparn. Idag blir det jour centralen för min bil kom i bra gungning när jag försökte väja för den. Så nu värker höften så jag blir galen..
Hoppas alla underbara här inne får en go helg..
Vilket skit
Krya på dig
Har jag och Lost kört en liten repa...
Är vädret strålande i GBG så valet blir enkelt för mig vad som skall göras på dagen, MPD; ha en bra lördag allesammans/GonZa
blir vi ett gött gäng som drar till Vårgårda Dragway och tittar på nostalgi dragracing bl.a :)
http://i1027.photobucket.com/albums/...psd742db26.jpg
Vart ett par mil med Borstis och Vespan i strålande solsken. Man vart lite kall men det går ju att ta bort med en styrke tår thb;
14 hojar blev det till Vårgårda i dag :) några nya ansikten vara det som jag hoppas tittar förbi igen på Onsdagar då kaffepannan är laddad som vanligt, själv hoppas jag på att kunna köra ett tag till varav jag blev tvungen att beställa mitt 3:e bakdäck för i år (väven tittar fram) men dom flesta verkar ställa av för i år ganska snart...alltså period 2 garage byggandet är här :)
Fan vad sköj! Hoppas ni hade kul! Jag ställer inte in nåt i nåt garage förens minusgrader och snö :) hoppas kunna komma förbi på onsdag...tills dess så slänger jag in en bild till din ära Lasse...
http://i908.photobucket.com/albums/a...ps00c87fb7.jpg
Tackar för bilden ;) en annan variant av turbo monteringen, jag har mitt aggregat längre fram samt trycksidan framåt så jag får helt fritt för benet, betydligt bättre enligt min mening men det kanske finns någon fördel som jag inte inser med denna också :)
Jo det kunde inte bli bättre, många hojar och ett fantastiskt väder, fick besök av Victor_48 och hans farsa som jag hoppas tittar förbi fler gånger också...
Ja turen till Vårgårda va en höjdare, men nu e det inte mycke säsong kvar.
Men jag börjar inte riva hojen än, Valen har ju en happening på lördag som kan bli trevlig.
Men efter det så.....
:)
Men lite skruva blir det i veckan ändå, har ju fler projekt igång.
Tis å Ons e jag där nere i alla fall.
Idag ligger man på sofflocket här i Stavanger. Lyckades klanta till mej spricka/brott på revben i fredagsag;
Bifogad fil 13185
Blir det väder kan det ju bli en kul utflykt annars blir det kaffe å meck i källarens stabila väderförhållanden.
:)