Stackars dej. Jag lider med dig.pk;
Utskriftsvy
Idag stack jag, Troll och Bikebandit iväg och körde några mil på skånska vägar och det blev några mil i Sillastrybarland:D också. En härlig dag och hösten visade sin bästa sida. Hoppas vintern blir kort så är snart våren här igen.
- - - Uppdaterad - - -
Lever du Slycke? GeKås har förstört många bra själar har jag hört:D
Lever du Slycke? GeKås har förstört många bra själar har jag hört:D[/QUOTE]
ha,ha,ha jo då jag lever, klarar faktiskt dessa resmål utan större problem, gäller att pricka in rätt dag bara vilket vi nu tydligen gjorde, inga hälpåkörningar,knuffningar eller dylikt. En dag utan några köer, mina grabbar tyckte även dom att det var helt ok.Sen ligger man ju på skapligt plus+++ från hustruns sida efter en sådan tripp thb;
Kom hem inatt efter två dagars br;med klubben i Flekkefjord! Känner mej lite mör idag:I:
Er du medlem i Free Thunder,xbones?
Halta Lotta tou;...där har man varit ett antal gånger o dragit i sig bira,ett jädra trevligt ställe o gott käk thb;
Min katt Morris har inte varit hemma sedan igår morse ... Var fan är han rnt;
Väntar just nu på att maken skall trilla hem med hundarna... :)
En annan han ju hem först ikväll. :D
Imorgon (som egentligen är idag, om man ser klockslaget) skall man spana in lite saker, innan jobbet...
Får se hur det går. D;
Jag knegar på och njuter rejält av livet. trots kylan. Kanske man skulle ta och flytta söderut? Till värmen?
Vet inte om "värme" överväger allt re;väder...
Nåja... Idag skall jag iaf göra något kul, innan man skall till jobbet...
Annars är det nog bara "vanligt kneg" som gäller... Misstänker att jag kommer att få stirra en hel del i en dataskärm ikväll med, p.g.a. kampanj på ett visst barnklädesmärke... Vi är inte så många, som behärskar AX (system för betalning av "färdiga ordrar") på mitt jobb...
... är det helt dött på jobbet
4 stopp mölnlycke och 8 stopp torslanda
Vad ska jag göra resten av dagen..............
Var i garaget o snegla på hojen o tänkte ta en svängMPD; men frugan ringde o skulle ha nåt handlat så det blev ingen hojåkning.