handdator

Visa fullständig version : Tjenixen!



Lindblom
2011-06-14, 21:23
Får ställa mig till skaran av de som presenterar sig :)

Är ny här, och ny på HD, och ny på mc överhuvudtaget...
Eller "ny" och "ny", har haft HD i några år. Köpte en järnsportster på impuls samma år jag fyllde 30... och NEJ det var ingen 30-års kris. :D
Ej regbesiktigad, och jag har ännu inte kört en meter med den, och har inget mc-kort heller för den delen...
Så rookie är väl minst sagt rätt beskrivning på mig :)

Till mitt försvar får jag säga att den var på villovägar ett tag... men är nu, sen en tid tillbaks, i rätt garage ;)

Målet är väl att få ihop den så jag kan besiktiga den, och därmed också försäkra den (nog så viktigt!), därefter ta kortet och fixa till den så den blir som jag vill ha den.

Så.. Hej på er!
/Ulf

admin
2011-06-14, 22:04
Hej och välkommen Ulf! Vilken historia :) Men kul. Hoppas du får igång ditt projekt!

Json
2011-06-14, 23:15
Hej välkommen hit. Denna lilla avkrok i cyberrymden kan nog vara en bra plats att titta in på om du vill hålla ditt projekt vid liv. Jag håller tummarna. Lycka till!

//magnus

robbbull
2011-06-15, 06:19
Välkommen!

Norrland
2011-06-15, 07:42
Hej Ulf o välkommen hit!!
Järnsportsters är fräna grejer en klubbis kör en sådan han kom hem i måndagskväll från en sväng till super rallyt i Litauen!!!
För 2 år sedan körde vi till Seinijoki(finland)via Haparanda(110 mil enkelväg) och den gick dit o hem utan bekymmer så det är en bra hoj med skönt ljud!! :)

Micke B
2011-06-15, 08:47
Lycka till med besiktining och körkort;-)

Nightster
2011-06-28, 08:19
Hej och välkommen.. Ja det är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång... Lycka till...