Visa fullständig version : Okromad Transkåpa Köpes eller bytes FL/FX -71 till -84
Köpes: (eller bytes)
Okromad transkåpa till FL/FX -71 till -84
På FL sitter fäste för fotplatta och det behovs ej, men finns på min kromade om du vill ha den i byte...
Anledningen till byte är att jag ska skära av en bit vid startmotorn, och tänkte då slippa krånglet med att avkroma kåpan
Maila till: wri@telia.com
13543
engmannen
2013-12-04, 18:02
Jag har en okromat och blästrad, men det finns några små hål för ventilation borrade i den för kylning av belt! Jag vet inte vad du tänkt att göra för modd på den men jag kan tänka mig ett byte!
/Anders
Köpes: (eller bytes)
Okromad transkåpa till FL/FX -71 till -84
På FL sitter fäste för fotplatta och det behovs ej, men finns på min kromade om du vill ha den i byte...
Anledningen till byte är att jag ska skära av en bit vid startmotorn, och tänkte då slippa krånglet med att avkroma kåpan
Maila till: wri@telia.com
13543
Glasblästrat eller sandblästrat? Sandblästrat blir väl svårt å polera upp sedan då ytan blir väldigt porig.. men är det glasblästrat är det inga problem, hur mänga hål o hur stora har du borrat då? Men, maila över en bild så ser jag hålen..
engmannen
2013-12-04, 19:41
Glasblästrat! jag ska kolla och fota imorrn!
/Anders
Glasblästrat eller sandblästrat? Sandblästrat blir väl svårt å polera upp sedan då ytan blir väldigt porig.. men är det glasblästrat är det inga problem, hur mänga hål o hur stora har du borrat då? Men, maila över en bild så ser jag hålen..
engmannen
2013-12-05, 18:38
Hyfsat skick med lite hål för kylning av belt!
13550
Glasblästrat! jag ska kolla och fota imorrn!
/Anders
skicka bilden till min email, alldeles för liten bild här
engmannen
2013-12-06, 07:38
Fixar det ikväll!
/Anders