handdator

Visa fullständig version : Ny familjemedlem.



Sedition
2013-11-30, 17:05
Äntligen så är allt klart :)
Den förra ägaren har lagat bromsen så idag på min 36års dag så skrev vi på ägarbytet och pengar bytte ägare. Nog fan den bästa födelsedagen någonsin :)
Så nu är man en jävligt lycklig ägare till en Night Train från 2006 med 854mil på mätaren :p

http://img.tapatalk.com/d/13/12/01/reqyzane.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/12/01/9u9y3a4e.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/12/01/yteqe5y5.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/12/01/ypeju5y4.jpg

Sedition
2013-11-30, 17:11
Hmm varför blir bilderna så kassa för när man laddar upp dom i appen tapatalk?

Fonve
2013-11-30, 18:33
Grattis som fan!! Svårslagen känsla. Kommer ihåg den själv.

Ta nu en öl och sätt dig och bara titta på henne... ro;

Sedition
2013-11-30, 19:28
Grattis som fan!! Svårslagen känsla. Kommer ihåg den själv.

Ta nu en öl och sätt dig och bara titta på henne... ro;

Tack tack, känner mig som ett barn på julafton :)

Tyvärr så står den kvar hos förra ägaren som sa att den fick stå där över vintern så jag får nöja mig med att titta på bilder av den så länge :( ett garage får bli nästa sak på önskelistan.

Benny
2013-11-30, 19:55
grattis, då är det dags att ersätta Logan på "min hoj" statusen

stroker49
2013-11-30, 20:34
Kanoners, see you on the road!

Forty8
2013-11-30, 20:40
Ber att få gratulera i dubbel bemärkelse :)

Sedition
2013-11-30, 20:45
Kanoners, see you on the road!
Ja vi bor ju i samma stad och allt och så jävla stor är den ju inte så det är nog inte helt omöjligt :)


grattis, då är det dags att ersätta Logan på "min hoj" statusen
Tack :)
Ja just det, hade jag glömt :)


Ber att få gratulera i dubbel bemärkelse :)
Tack tack :)

Sanniz
2013-11-30, 21:59
Grattis till nya hojen... Hoppas på en tidig säsong nästa år! :D

pipps83
2013-12-01, 06:56
Grattis och välkommen till Nighttrain familjen. Håller på och moddar om min cykel för full just nu. :-)

Sedition
2013-12-01, 10:18
Grattis till nya hojen... Hoppas på en tidig säsong nästa år! :D
Tack :) ja måtte vintern gå fort som fan nu, har ju aldrig kört den så det suger en hel del :)

Grattis och välkommen till Nighttrain familjen. Håller på och moddar om min cykel för full just nu. :-)
Tack för det :)
Låter intressant, kommer du starta någon tråd om vad du gör på hojen?

Skulle till att börja med vilja byta avgassystemet till ett där rören är lika långa samt köpa mig en väska från lejonkulan. Men det får vänta lite tills man har jobbat ihop lite mer slantar :)

Hellcat
2013-12-01, 10:56
Stort GRATTIS till Din nya hoj :)!!! Förstår precis hur det känns...jag får fortfarande lyckokänslor D; när jag ser o kör min Sportster fast det var 1 1/2 år sen nu som jag köpte den ha, ha!!!!

pipps83
2013-12-01, 10:59
Nja det är inte något omfattande bygge som på min Nightrod, men det blir ny lack i form av Ebonysvart med pärleffekt, nya Mammut 52 ekers fälgar är köpta samt nya skivor fram och bak med matchande bälthjul, ny custom framskärm och solo sadel, ny strålkastare samt nya blinkers och en ny lejonkulan bamse är beställd, men visst sätter jag upp lite bilder när denm är klar. Kan varmt rekommendera Exile 2-2 som jag har på min hoj. Låter helt underbart och man märks och hörs! ;) Lycka till med allt och komihåg att jag har en fin ekrad bakfälg till salu ;)

Sedition
2013-12-01, 11:31
Stort GRATTIS till Din nya hoj :)!!! Förstår precis hur det känns...jag får fortfarande lyckokänslor D; när jag ser o kör min Sportster fast det var 1 1/2 år sen nu som jag köpte den ha, ha!!!!
Tack Hellcat,
Känns lite som att det inte är sant än så jag har nog inte riktigt förstått hur bra det blev till slut :) längtar bara efter sommar nu så jag kan få köra den för första gången också.


Nja det är inte något omfattande bygge som på min Nightrod, men det blir ny lack i form av Ebonysvart med pärleffekt, nya Mammut 52 ekers fälgar är köpta samt nya skivor fram och bak med matchande bälthjul, ny custom framskärm och solo sadel, ny strålkastare samt nya blinkers och en ny lejonkulan bamse är beställd, men visst sätter jag upp lite bilder när denm är klar. Kan varmt rekommendera Exile 2-2 som jag har på min hoj. Låter helt underbart och man märks och hörs! ;) Lycka till med allt och komihåg att jag har en fin ekrad bakfälg till salu ;)
Du att det där låter ju hur bra som helst :)
Vill absolut se en massa bilder sen när allt är klart. Kan man säkert få lite egen inspiration till att göra något själv :)

Ja säga vad man vill men original fälgen är fan inte vacker :/ den måste absolut bytas ut men det får bli längre fram när man får lite mer slantar som sagt. Men då ska jag ha dig i tankarna :)
Passar din fälg rakt av när det kommer till allt runtomkring eller måste man byta eller göra något mer?

pipps83
2013-12-01, 12:28
Det tycker jag du ska göra och ja den passar rakt av. Bilder kommer inom en snar framtid

Bikebandit
2013-12-01, 22:08
Stort Grattis W;

13527

Lasse_harley
2014-01-21, 13:18
Bättre sent än aldrig så grattis till hojen cheer

Boba Fett
2014-01-21, 13:59
Grattis som bara den till en fräck hoj :)

Sedition
2014-01-21, 14:44
Tack ska ni ha :)

Fritte
2014-01-21, 17:05
Snygg hoj du har införskaffat thb; Då får du hänga med på lite turer och träffar i sommar med resten oss Östgötar MPD;

Sedition
2014-01-21, 17:22
Snygg hoj du har införskaffat thb; Då får du hänga med på lite turer och träffar i sommar med resten oss Östgötar MPD;

Tack :)
Ja tack det gör jag gärna, alltid roligt att träffa nytt folk med liknande intressen :)