handdator

Visa fullständig version : Lejonkulan verkar ju vara poppis...så...



Forty8
2013-09-20, 22:52
Som sagt verkar ju som om Lejonkulan är det som många föredrar! Jag likaså! Efter moget övervägande och sökande så lyckades man komma över ett exemplar idag vic;
Monterades illa kvickt! Äntligen kan man få med sig mer än bara snus och telefon :D Passade även på att plocka bort belt guarden.

13014130151301613017

admin
2013-09-20, 22:59
Snyggt! Men vad behöver man mer än snus och telefon?? Och dessa har man ju i fickan! ;)

Forty8
2013-09-20, 23:15
Ännu mera snus! vc;

Lars Nilsson
2013-09-20, 23:19
snyggt

M@rcus
2013-09-20, 23:30
Det blev hur bra somhelst!!! Men det visste vi ju vic;

admin
2013-09-20, 23:54
Ännu mera snus! vc;

Okejdå!

Forty8
2013-09-21, 09:24
Det blev hur bra somhelst!!! Men det visste vi ju vic;

Tackar!

mullemek
2013-09-21, 09:39
Snyggt, passar bra på sporren. Funderar själv på l-kulan den store så man kan få med sig nån platta öl och tandborste typ när man ska iväg på party/träff! Särskilda fästen för väskan eller är det bara bolt on?

stroker49
2013-09-21, 10:09
Lejonkulan! Fint svenskt hantverk och material av yppersta kvalitet. Sådana där har man ju i decennier, så slår man ut kostnaden på antalet år så spelar det i längden ingen roll. Jag köpte ett bälte av Lejonkulan som hade ett nasarstånd på Sofia 1985. Det bältet har jag nöje av varje vecka än idag och det blir bara vackrare och vackrare.

En del kanske tycker att jag är ekonomisk (eller snål!) när jag köper olja och schampoo på Biltema. Men jag tycker att man skall lägga pengarna där det är skillnad och inte där man bara läggger stålar för att få ett varumärke och blir upplurad.

På andra grejjor lägger jag gärna mer pengar och köper det bästa. Jag kör HD och Cadillac och köper gärna skor som kostar 3500:- (fast jag beställer från England för 2500 eller handlar utomlands). I längden blir riktig kvalitet faktiskt billigare i längden. Men skulle jag ösa ut pengar på en massa smågrejjor som inte är ett dugg bättre än de billigare så skulle jag väl få åka runt i en skitbil och gå i fula skor från Rusta och hemska tanke, åka runt på en Virago!

ViLa
2013-09-21, 11:06
Nice, gillar din hoj

Forty8
2013-09-21, 11:46
Snyggt, passar bra på sporren. Funderar själv på l-kulan den store så man kan få med sig nån platta öl och tandborste typ när man ska iväg på party/träff! Särskilda fästen för väskan eller är det bara bolt on?

Man får köpa till fästen och rulle. Man byter ut bulten till övre stötdämparfästet och bulten i skärmstaget (den innan blinkersen). Sen monterar man rullen på bulten till det undre stötdämparfästet.
Ser ut så här och ligger på ca 900 svenska zloty...

1301813019

- - - Uppdaterad - - -


Nice, gillar din hoj

Man bockar och bugar!

salami_harley
2013-09-21, 12:40
Skitsnyggt! Vilken modell valde du, helt rak eller stukad för stötdämpare?

salami_harley
2013-09-21, 12:47
Ser i M@rcus tråd att du valde stukad. Fanns den på hyllan hos någon av våra två återförsäljare här i GBG?

Fritte
2013-09-21, 23:07
Ser shyst ut, Lejonkula is da shit thb;

Forty8
2013-09-23, 08:52
Lejonkulan! Fint svenskt hantverk och material av yppersta kvalitet. Sådana där har man ju i decennier, så slår man ut kostnaden på antalet år så spelar det i längden ingen roll. Jag köpte ett bälte av Lejonkulan som hade ett nasarstånd på Sofia 1985. Det bältet har jag nöje av varje vecka än idag och det blir bara vackrare och vackrare.

En del kanske tycker att jag är ekonomisk (eller snål!) när jag köper olja och schampoo på Biltema. Men jag tycker att man skall lägga pengarna där det är skillnad och inte där man bara läggger stålar för att få ett varumärke och blir upplurad.

På andra grejjor lägger jag gärna mer pengar och köper det bästa. Jag kör HD och Cadillac och köper gärna skor som kostar 3500:- (fast jag beställer från England för 2500 eller handlar utomlands). I längden blir riktig kvalitet faktiskt billigare i längden. Men skulle jag ösa ut pengar på en massa smågrejjor som inte är ett dugg bättre än de billigare så skulle jag väl få åka runt i en skitbil och gå i fula skor från Rusta och hemska tanke, åka runt på en Virago!

thb;

- - - Uppdaterad - - -


Ser shyst ut, Lejonkula is da shit thb;

ja, es ist die Nummer eins!

salami_harley
2013-09-23, 20:54
En fråga till, är det förborrade hål i väskan när man köper den?

Joakim Ekerfeldt
2013-10-14, 00:43
En fråga till, är det förborrade hål i väskan när man köper den?

Nej dom får man göra själv.