Visa fullständig version : Oönskade inlägg
Heheh, det är nästan roligt jämt!
hasse diesel
2013-09-20, 21:41
Ha ha henne har du retat upp duktigt kryssbena LM;
Så, borta. Fattar inte hur hon kan regga samma namn. Ska kolla på detta.
Tackar! Hur gör man med automatisk inloggning? menar att när jag går in på forat och trycker på användarnamn så kommer det upp en skylt med detta.När man då trycker på det så kommer det upp prickar som är lösenordet. Är det datorn som kommer ihåg det och hur fan får man bort det?
Ja, din webläsare sparar lösenordet om du klickat i bocken, kom ihåg mig. Beroende på vilken webläsare du kör ska du kunna i inställningar i webläsaren, tex explorer, chrome etc, ta bort det igen. Annars byt lösen och automatisk login kommer inte att funka.
Ja, din webläsare sparar lösenordet om du klickat i bocken, kom ihåg mig. Beroende på vilken webläsare du kör ska du kunna i inställningar i webläsaren, tex explorer, chrome etc, ta bort det igen. Annars byt lösen och automatisk login kommer inte att funka.Heheh,jag heter inte Bill Gates!
Till alla andra: byt lösen då och då, aldrig fel.
cybercount
2013-09-21, 01:35
Admin, hon har nog inte reggat med samma namn utan loggat in från benas burk/mobil
Det va som fan, hoppas allt löser sig för dig bena.
MisterMajjo
2013-09-21, 19:39
.........