Visa fullständig version : Custompaint och extreme art Airbrush teknik
Simon811
2013-09-18, 23:26
Jag erbjuder tjänster och ta emot individuella önskemål, med Airbrush teknik.
Har ni något projekt på gång?, berätta om era ideer tillsammans så skapar vi en design.
jag har många användningsområden och riktar mig till ett flertal olika teman
och nya utmaningar. Kolla gärna in min hemsida på fler gjorda projekt och få inspiration.
www.dmfinearts.com
Hej simon , är ute efter ett motiv på min hd tank , hojen är namngiven , The Black bitch , det jag är ute efter är ett motiv på var sida tanken , en bitchig brud , långt svart vågigt hår till hälften ben hälften köttig , typ lite snygg zombie , he he , svart trasigt slitet tyg, över sig benen blottade , bystig , svagt hängandes på en lie ,sido vy på kroppen , ansiktet mot betraktaren , jävligt svårt detta men jag tror du fattar konceptet,En skiss en priside är ju alltid välkommet ,
e-post, bigtwinharley@hotmail.com
Snickarn
2013-10-26, 22:27
Hej. intressant, fina bilder, jag älskar elaka dödskallar, riktigt snyggt på en hoj. Jag håller på med ett projekt nu, men nu måste motor / drivlina och sådant fixas innan man kan tänka på lack.
Men framöver så klart intressant.
mvh
Simon811
2013-10-28, 09:24
Hej. intressant, fina bilder, jag älskar elaka dödskallar, riktigt snyggt på en hoj. Jag håller på med ett projekt nu, men nu måste motor / drivlina och sådant fixas innan man kan tänka på lack.
Men framöver så klart intressant.
mvh
Tack " Snickarn "...Du är välkommen och lägga fram dina ideer och förfrågan när det beger sig, döskallar och det gotiska teman tilltalar mig..
Simon811
2013-10-31, 18:10
Hej simon , är ute efter ett motiv på min hd tank , hojen är namngiven , The Black bitch , det jag är ute efter är ett motiv på var sida tanken , en bitchig brud , långt svart vågigt hår till hälften ben hälften köttig , typ lite snygg zombie , he he , svart trasigt slitet tyg, över sig benen blottade , bystig , svagt hängandes på en lie ,sido vy på kroppen , ansiktet mot betraktaren , jävligt svårt detta men jag tror du fattar konceptet,En skiss en priside är ju alltid välkommet ,
e-post, bigtwinharley@hotmail.com
Du har mail " Jarre "