Visa fullständig version : Reg plåt!
robbbull
2013-09-07, 11:23
Jag beställde ny reg plåt o fick välja med eller utan EU symbolvc;Så för er som inte vill ha eller stödja SKIT EU så går det någon månad till att få utanyp;
Jag beställde ny reg plåt o fick välja med eller utan EU symbolvc;Så för er som inte vill ha eller stödja SKIT EU så går det någon månad till att få utanyp;
Grattis...
Ingen risk att det blir tvång senare då, med att påvisa "behörighet"?
robbbull
2013-09-07, 11:49
frv;Han sa inget om det på transportstyrelsen iallefall,men visst ska man ur landet så kanske dom kladdar dit symbolenfrv;
frv;Han sa inget om det på transportstyrelsen iallefall,men visst ska man ur landet så kanske dom kladdar dit symbolenfrv;
Ibland kör ju myndigheter med fulingar också. Får hålla en tumme att det ej behövs framöver då.
Sätt ett S-märke på hjälmen om du kör utomlands. thb;
Det som är lite lustigt är att att de flesta beslut som tas inom EU tas i Bryssel, Belgien. Har ni sett en belgisk nummerplåt? Ser inte ett dugg ut om övriga EU....ska man inte leva som man lär, eller?
http://olavsplates.com/foto_b/b_326-bdb.jpg
hasse diesel
2013-09-07, 13:45
Men skulle det inte bli nya mått på dem ?
Jo nästa år så blir dom mindre (det nya måttet kommer att vara 170 X 150 mm). Men dock med EU symbol.
Vad är det för fel med EU symbolen, vad är det jag missar???
Hela EU är fel inte bara symbolen för eländet! Jag röstade nej så jag är oskyldig!
I'll slap you so fuckin hard it will feel like a freight train...