handdator

Visa fullständig version : Handledare sökes!



Sanniz
2013-08-24, 13:57
Har inte fått till mitt förbaskade kort ännu och handledaren jag har idag är aldrig ledig och kan när jag vill...

Skulle behöva en eller flera, som kan tänka sig att åka runt med mig ett tag...
Vill få upp körerfarenheten, så att jag nästa år kan satsa på körskolan (och då koncentrera mig mest på banor och teknik)
och förhoppningsvis få mitt kort!

Jag står för handledaravgiften och bjuder gärna på något för besväret... Eller så kanske jag kan hjälpa till med något annat,
som tack för hjälpen.

Bor i Nödinge, som ligger norr om Göteborg (om man tar 45:an i riktning Karlstad).
Jag jobbar tyvärr skift och varannan söndag, men några dagar i månaden borde gå att lösa... Skulle vilja passa på att åka
lite innan vintern är här på nytt.

Bör tillägga att man skall haft kortet i minst fem år och med samma behörighet...

Tacksam för svar!!!

mallesan
2013-09-02, 11:06
Hej! Så du är ute efter en handledare du:-) Jag jobbar skift och då varannan helg,jämna veckor är jag ledig måndag tisdag,fredag lördag,söndag och udda veckor onsdag,torsdag. Bor i Mölndal så det är ju inte så långt ifrån.Nu är det inte så långt kvar på sessongen men ett par runder hinner man ju med och sen kan man hoppas att våren kommer tidigt.Passar detta dej så är jag gärna med dej och kör. Hör av dej om intresset finns.
tm.malle@gmail.com eller slå en pling 070 7796408
/Malle

Sanniz
2013-09-02, 18:53
mallesan...

Hör av mig lite senare i veckan, när jag hinner skriva mer. :)
Lite mycket att dona med de närmaste dagarna.
Själv är jag bara ledig lördagar jämna veckor, och ojämna är jag ledig fredag-söndag...
Men är vädret najs, så kan man nog orka med en kvällstur också. :)

Som sagt var... Hör av mig senast fredag... Förhoppningsvis innan dess.

Tackar för svaret! W;

Sanniz
2013-09-04, 18:35
Hej! Så du är ute efter en handledare du:-)
/Malle

Har skickat PM till dig här inne på forumet...
Så jag hoppas du är inloggad regelbundet. :)

Ampe
2013-11-07, 11:46
Har inte fått till mitt förbaskade kort ännu och handledaren jag har idag är aldrig ledig och kan när jag vill...

Skulle behöva en eller flera, som kan tänka sig att åka runt med mig ett tag...
Vill få upp körerfarenheten, så att jag nästa år kan satsa på körskolan (och då koncentrera mig mest på banor och teknik)
och förhoppningsvis få mitt kort!

Jag står för handledaravgiften och bjuder gärna på något för besväret... Eller så kanske jag kan hjälpa till med något annat,
som tack för hjälpen.

Bor i Nödinge, som ligger norr om Göteborg (om man tar 45:an i riktning Karlstad).
Jag jobbar tyvärr skift och varannan söndag, men några dagar i månaden borde gå att lösa... Skulle vilja passa på att åka
lite innan vintern är här på nytt.

Bör tillägga att man skall haft kortet i minst fem år och med samma behörighet...

Tacksam för svar!!!D nog enklare å rätta sig eft när handledaren kan å inte när du vill el har lust.Tror d skulle underlätta,d ju än så länge bara en hypotes men testa.