handdator

Visa fullständig version : Tjuvpack!

xbones
2013-08-04, 11:07
Var på A-Bombers och igår efter backracet märkte Coax att ena blinkersglaset fattades på min hoj! Blinkershuset hade några repor så aphuvudet som inte kunde köpa egna blinkersglas klarade fan inte av att lossa på glaset snyggt utan var tvungen att göra repor också! Satans jävla packak47! Har man inte råd att köpa blinkersglas utan måste sno andras så ska man fan inte åka hoj! Lågtstående jävla as! Får bara hoppas att nån snor hans hoj!

Henrik Forslund
2013-08-04, 11:34
Väldig låg nivå, förvånande dåligt.

Vajtan
2013-08-04, 12:59
12550

Sanniz
2013-08-04, 13:05
Beklagar stölden, men inte så förvånande med tanke på hur allt är numera. Förr kunde man t ex lämna ölflak och liknande vid sitt tält (t o m utanför) utan att bli av med något, men det fungerar inte längre...
Bara en trist samhällsutveckling helt enkelt.

Troll
2013-08-04, 15:59
Ja det var några riktiga jävla rövhål. kanske samma som ringde mig 2 på natten. Jag svarade inte men ringde upp på morgonen och då var det en kille från Uddevalla som sa att min hoj hade larmat. Jag går upp och tittar (eftersom vi inte fick ha hojarna vid tälten) då har någon/några vänt hojen om. Krävs en del att flytta en Road King som både är låst och har styrlåset i.
Vi har kört på mc träffar av och till i 25 år minst och det är aldrig någon som har rört hojarna utan att förs fråga om lov.
Jävla apskallar

ViLa
2013-08-04, 16:06
Till nästa resa ta med er McHammer....

Så jävla trist och tänk tanken om du hade sett aset som snodde blinkglaset för dig bena, hade inte slutat bra det där

Vajtan
2013-08-04, 16:18
Ja det var några riktiga jävla rövhål. kanske samma som ringde mig 2 på natten. Jag svarade inte men ringde upp på morgonen och då var det en kille från Uddevalla som sa att min hoj hade larmat. Jag går upp och tittar (eftersom vi inte fick ha hojarna vid tälten) då har någon/några vänt hojen om. Krävs en del att flytta en Road King som både är låst och har styrlåset i.
Vi har kört på mc träffar av och till i 25 år minst och det är aldrig någon som har rört hojarna utan att förs fråga om lov.
Jävla apskallar

Men va fan?!? Händer allt detta för att det "egentligen" inte är en "bikerträff" utan en blandning av bil å mc? Man börjar ju undra? Typ, kul å pilla på andras mc när man själv kör bil...raggare?!?

Sanniz
2013-08-04, 16:32
Men va fan?!? Händer allt detta för att det "egentligen" inte är en "bikerträff" utan en blandning av bil å mc? Man börjar ju undra? Typ, kul å pilla på andras mc när man själv kör bil...raggare?!?

Tror iofs inte att det spelat så stor roll. Kan ju lika gärna vara andra som pillat... De som kör den typen av jänkare är nog lika rädda om sina åk och förstår nog även den som kör hoj.
Dock är det kanske en stor anledning till, att man allt som oftast väljer bevakad mc camp, när man skall på en större tillställning. Då finns det ju alltid folk som håller koll på hojarna och allt som oftast kör de ju själva hoj.

Kanske hade Xbones rejäl otur med sin hoj... Men samtidigt motvägs det ju av att man t o m flyttat och vänt på andras hojar...

MisterMajjo
2013-08-04, 17:12
fyfan va trist..
ak47

Förjävligt att man inte får ha sina prylar ifred..

Noyen
2013-08-04, 18:18
Tror iofs inte att det spelat så stor roll. Kan ju lika gärna vara andra som pillat... De som kör den typen av jänkare är nog lika rädda om sina åk och förstår nog även den som kör hoj.

Det tror jag också men "svansen" inom både mc och jänkarintresset kanske det är värre med.Det är verkligen skit när inte grejerna får vara ifred p.g.a
fullblodsidioter.

Boba Fett
2013-08-04, 18:44
Puckon!!! ak47