handdator

Visa fullständig version : Mc kapell för t ex mindre trike eller fyrhjuling bortskänkes...



Sanniz
2013-07-12, 21:06
Har ett camouflagefärgat kapell, som jag tidigare använt till min Sportster trike. Efter det använde vi det till fyrhjulingen (då täckte den själva plastkroppen, men inte ner för hjul och så), en Cectek.
Nu är inte något av fordonen kvar, så det blev liksom över.

Jag skänker den till den som vill ha, men du får hämta det på plats. Har för mig att jag köpte det på Biltema (så värdet är väl max 300 kr). Dock minns jag ej om det var den allra största storleken...
Så här såg det ut när min Sportster trike hade kapellet över sig.
Kapellet ligger utomhus (under en "mini carport"), så det kan vara lite smutsigt. Men jag antar att den som vill ha det gratis, kan fixa den biten själv.
Kan dock säga att det är ett ganska bra kapell, stod emot ösregn utan problem när jag använde det förra året flitigt.

Är ni intresserade, svara i denna tråd eller skicka PM.
Jag bor norr om Göteborg.

12348

BambiGBG
2013-07-13, 06:24
Hej är den kvar så vill jag ha den !!!!!

- - - Uppdaterad - - -

Hej är den kvar så vill jag ha den !!!!!

Sanniz
2013-07-13, 08:03
Hej är den kvar så vill jag ha den !!!!!



Den är fortfarande kvar... Reserverar den till dig då, så får vi komma överens om dag då. ;)

BambiGBG
2013-07-13, 08:15
Den är fortfarande kvar... Reserverar den till dig då, så får vi komma överens om dag då. ;)

Tack !!

Sanniz
2013-07-13, 08:22
:D

Börjar jobba nästa vecka... men det är ju "kort veckan"...

Fritte
2013-07-13, 18:51
Bambi! Hade inte du och gubben redan ett tält ? LM; Hälsa gubben från mig. Hoppas att det ordnar sig med hans hoj thb;
Ha det gött...

BambiGBG
2013-07-15, 09:08
Bambi! Hade inte du och gubben redan ett tält ? LM; Hälsa gubben från mig. Hoppas att det ordnar sig med hans hoj thb;
Ha det gött...

haha hmm måste ju skydda hojen med ju haha

Sanniz
2013-08-07, 18:28
Nu är det BambiGBG som har kapellet...

Hoppas det kommer till bra användning.

BambiGBG
2013-08-08, 16:30
Det funkade super på Kajsas vagn..Tack ännu en gång vc;