handdator

Visa fullständig version : HF-Träffen.



sten
2013-06-30, 20:59
Jaha gott folk, då är det nära.
Vi från göteborg med omnejd kommer till Slycke på torsdag och passerar Jönköping halv ett- ett, med ett matstopp.
Eurostop blir det, så nu vet ni om det skulle passa att hänga på.

Fritte
2013-06-30, 22:09
4 dagar kvar sen är det party ro; br; Banana

sten
2013-07-04, 06:54
ingen?

Fritte
2013-07-04, 12:19
Så ja en dag kvar!

Stefan
2013-07-04, 22:30
ingen?

Jag hade gärna hoppat på, men min son fyller 25 i helgen och jag är bjuden på kalas i Halmstad. :(

Sanniz
2013-07-04, 22:38
Och hade jag haft facit på hand... så hade jag skaffat mig en handledare till för några veckor sedan... Men, men... Jag är ju inte Sibyllan på marknaderna heller. ;)

DeaDSexY
2013-07-05, 01:51
Och hade jag haft facit på hand... så hade jag skaffat mig en handledare till för några veckor sedan... Men, men... Jag är ju inte Sibyllan på marknaderna heller. ;)

Livet blir sällan vad man tänkt sej... Det händer alltid nåt som ställer till det... Men det kommer fler år... å då kanske du kan komma utan handledare! ;)

Sanniz
2013-07-05, 10:34
Livet blir sällan vad man tänkt sej... Det händer alltid nåt som ställer till det... Men det kommer fler år... å då kanske du kan komma utan handledare! ;)

Nej, den sista månaden har det definitivt inte blivit vad jag trott det skulle vara.
Och fler år kommer. Frågan är bara om jag har både kort och hoj då. *s* och "rätt hoj" med för den delen... Man kanske inte får dyka upp annars. ;)

Ska försöka kolla, så jag kan rädda mig själv så gott jag kan... Vore så j-a skönt. Och får jag kort, lovar jag att dyka upp. thb;