Visa fullständig version : Vad betyder V.I.B
Hej ny här undrar vad v.i.b medlem är för något och vad krävs för att uppnå det? Tackar för svar/ GonZa
misstänkte det,vad krävs för att bli det är det hur länge du varit medlem eller donationer?
Nu får någon rätta mig om jag har fel men om jag mins rätt var det 6 månaders medlemskap eller 100 inlägg
Att man är snygg och har stor öl mage thb; Föregående inlägg stämmer LM;
Ok tackar för svaren på min fråga,snygg och ölmage klarar jagro;
stroker49
2013-06-13, 21:02
Snygg är jag men någon ölmage har jag inte kvar. Fick köpa nya mc-byxor förra året men de har nästan blivit lite för stora, dyrt att sköta kroppen. Och enkelt!
Välkomna till forumet Göteborg med omnejdthb;
stroker49
2013-06-13, 22:11
Eller också är det för att man sitter framför datorn och låtsas att man kan något i stället för att vara ute och köra!
Eller också är det för att man sitter framför datorn och låtsas att man kan något i stället för att vara ute och köra! Heheh,kan vara så också! Tänkte nu på mej själv för är ju på jobb ett par veckor i stöten och sitter vid datorn ganska mycket på kvällarnaW; Men försöker ta hojen till jobbet ett par gånger per år. 150mil t/rMPD;
För att bli VIB så måste man Fest med grabbarna på nästa HF fest eller har jag fel Xbons ;)
Just det OggyMPD;pardybr;vc;fl;ro;:D!
Magen har man ju thb; Haka på Träffen:D!