handdator

Visa fullständig version : Transport Piteå-Dalarna sökes!



Ozzy
2013-05-21, 01:45
Kollar av om någon här möjligtvis råkar vara i Piteå trakten någon gång efter lördag, och som kör lastbil eller bil med släp, som ska söderut och kan hjälpa mig få hem en hoj, så nära dalarna som möjligt är tacksamt! Söderhamn eller Gävle tex funkar också. Jag står självklart för alla utlägg och kompenserar enligt ö.k! Annars är tips på bra åkerier osv välkomna!

harly2006
2013-05-22, 20:32
Kollar av om någon här möjligtvis råkar vara i Piteå trakten någon gång efter lördag, och som kör lastbil eller bil med släp, som ska söderut och kan hjälpa mig få hem en hoj, så nära dalarna som möjligt är tacksamt! Söderhamn eller Gävle tex funkar också. Jag står självklart för alla utlägg och kompenserar enligt ö.k! Annars är tips på bra åkerier osv välkomna!

En fråga går det inte att köra den neröver,annars kan du höra med maser frakt..

Ozzy
2013-05-22, 22:58
Jodå det skulle nog gå hoppas jag, men hinner helt enkelt inte ta den turen. Maserfrakt har jag ringt, skulle återkomma i morn. Lutar åt Bussgods Luleå-Gävle, 3 tusen inkl moms. Den sträckan är det inga omlastningar på heller, och det är ungefär vad det skulle kosta mig att åka själv, minst.

Pär S
2013-05-23, 19:18
Jag tog min med Kalles bud och transport i Luleå. Varberg Skellefteå gick på drygt 4000 då hämtade dom och levererade hem till dörren.