handdator

Visa fullständig version : Halaskepp MC Spring Summit 18/5-13



Vajtan
2013-05-17, 21:50
Om någon inte har ett mål i morgon så är detta ett tips!



http://i1145.photobucket.com/albums/o512/harleyvajtan/null-30.jpg

Sanniz
2013-05-18, 00:20
Hade gärna åkt, om jag kunnat ta hojen...
Men maken jobbar! :'(

Vajtan
2013-05-18, 17:28
Åsså blev det en sväng förbi Halaskepp MC´s Spring Sumiit oxå....

117921179311794117951179611797

Sanniz
2013-05-18, 17:31
Danke igen Vajtan...

(*och jag har inte FB)...

Vajtan
2013-05-18, 17:54
(*och jag har inte FB)...

Du vet om att de e gratis va? Å lätt å lära sig? Å väldigt smidigt att använda? :I: Just sayín...

Sanniz
2013-05-18, 22:09
Du vet om att de e gratis va? Å lätt å lära sig? Å väldigt smidigt att använda? :I: Just sayín...

Våga vägra ansiktsboken... ;)
Nej, vet att det är gratis (ännu), men av många principskäl så har jag valt bort det medvetet.

Synd att jag missade allt denna gång. Var det utställning också eller?

Vajtan
2013-05-18, 22:26
Jepp, tror det var vinnaren jag såg som kom med pokalen å rulla in bågen i en täckt släpkärra...;b;

BambiGBG
2013-05-19, 21:54
Jag älskar fb .. Har hittat så många gamla vänner och även fått nya . Är tacksam för denna sidan och jag är villig att betala en slant för att ha kvar den. .
Har fått många tips på olika häst sidor av kunniga människor .
Igår köpte vi saker till våran häst vagn av en tjej som är med på ardenner sidan .
Sen väljer man själv hur mycket tid man vill tillbringa där eller vilka vänner och sidor man vill vara med i .

Bikebandit
2013-05-19, 22:16
Kanske .. alla som har FB har det för sina egna skäl men det är din personliga eller privata saker som du väljer att dela med din "valda" FB vänner .. Om ett ämne är postat i ett forum så är det min uppfattning att det delas med forummedlemmar.

Sanniz
2013-05-20, 11:30
Lite trist om man inte "kan åka på en vinnande hoj"...

Haha... Egentligen borde sådana hojar ha en egen klass. :D Så att de som faktiskt kör sina hojar också får en större chans att vinna också. Detta grundat på att hojen faktiskt kan rulla också! :D

******

FB kommer aldrig att vara ett alternativ. Detta eftersom det finns för många saker, som talar emot användande där. För mig är det en ren praxis, att inte acceptera deras "villkor" (som alla inte är ordentligt invigda i. Därav dyker det med regelbundna tidpunkter upp "nya skandaler med folk som råkat mer eller mindre illa ut med sitt FB konto, trots att deras konton skall vart begränsade (trodde de) för vem eller vilka som skall kunna se det eller ej"...

waconda62
2013-05-20, 16:29
Var det veteranhojen som dom lastade in?? den kanske inte direkt körbar ut men snygg var den och den funkar säkert på vägen också. Jag blev lite besviken på Halaskepp träffen men det berodde inte på dom trevliga värdana eller någon som var där utan på att dom som jag hoppades på skulle vara där inte var det..(puuh..den blev lite jobbig den..) :).

Så det blev en kaffe och lite hojkoll och sedan hemåt. Skönt var det dock och bättre än dagen efter då jag åkte i ösregn från Kode och hem...