handdator

Visa fullständig version : Finns det någon återförsäljare av True Track i Sverige eller Europa ?



Fritte
2013-05-14, 12:44
Jag är på jakt efter återförsäljare av True track närmare än USA.
Eller är man tvungen att handla US.
Någon som vet?

belsebub36
2013-05-14, 15:33
är lite sugen själv..vi kanske kunde dela frakten?

Bikebandit
2013-05-14, 18:16
Skulle tro att det skulle vara billigare att beställa från USA .. Vi vet alla svenska priserna är dubbelt så mycket wa;

Glöm inte att det finns ett kit för fram och bak ....
http://www.smokypond.com/gallery/download/8516-2/IMG_9395-PS.jpg

http://www.smokypond.com/gallery/download/8523-2/IMG_9393-PS.jpg


But not everythings Bulletproof..some have been known to fail...

http://i64.photobucket.com/albums/h176/SC_Fuzzy/Bike/TT/DSC04405a.jpg

belsebub36
2013-05-14, 19:26
det är ingår fram o bak i samma kit..20-30 för dyna.
Precis o delar man på frakten blir det ju ännu billigare

Fritte
2013-05-14, 21:50
Belsebub,
Det låter inte som dum ide. Vi får kolla upp pris + frakt kostnaden.
Jag antar att det är denna true track till min hoj.11744
Hör av dig på mejlen så snackar vi mera thb;

ViLa
2013-05-15, 08:47
Min TT är på plats nu och kan säga att den bakre va visst väldigt knölig att få på plats enligt Mäster Båging

- - - Uppdaterad - - -

Glöm inte att det tillkommer tull/moms nu gubbar.

Fritte
2013-05-15, 09:10
Vila, då var det din hoj Båging visade mig i hans shop? Han sa att den bakre var bökig att få dit. Han berättade om den och sen tog jag lite bilder på din hoj som referens.
Dämparna bak, vad är det för längd på dessa? Original? Fundera på att köpa liknande eller samma.
Ha det gött

- - - Uppdaterad - - -

Vila, vad gav du för din inkl frakt, tull, moms?

ViLa
2013-05-15, 16:07
Vila, då var det din hoj Båging visade mig i hans shop? Han sa att den bakre var bökig att få dit. Han berättade om den och sen tog jag lite bilder på din hoj som referens.
Dämparna bak, vad är det för längd på dessa? Original? Fundera på att köpa liknande eller samma.
Ha det gött

- - - Uppdaterad - - -

Vila, vad gav du för din inkl frakt, tull, moms?

Stämmer bra det, min pärla du såg
Bakdämparna är i originallängd och jag minns inte vad jag betalade men jag duckar alltid tull/moms tack vare släkten finns over there.

belsebub36
2013-05-15, 16:13
List pris är c:a 378 dollar,frakten låg på c:a 40 dollar sen (moms 25% + tull avgift) på hela summan. Så det blir en slant.
Men delar vi på det rakt av så blir det betydligt billigare än vad det kostar här.
Får kanske en krona rabatt om man köper 2 ;)


Vila, då var det din hoj Båging visade mig i hans shop? Han sa att den bakre var bökig att få dit. Han berättade om den och sen tog jag lite bilder på din hoj som referens.
Dämparna bak, vad är det för längd på dessa? Original? Fundera på att köpa liknande eller samma.
Ha det gött

- - - Uppdaterad - - -

Vila, vad gav du för din inkl frakt, tull, moms?

niklas
2013-08-22, 11:05
hej hur har det gått blev det någon import på grejerna kan ev vara intresserad också om ni inte redan gjort beställningen.