handdator

Visa fullständig version : Kontakten under sadel Road King Classic -10



Troll
2013-04-07, 16:09
Hej
Någon som vet vad denna kontakt är till 11157
Sitter under sadeln i en liten hållare. Det är ström på när motorn är i gång. Kan man koppla en GPS på den?



Sent from my iPhone using Tapatalk

xbones
2013-04-07, 16:22
Hej
Någon som vet vad denna kontakt är till 11157
Sitter under sadeln i en liten hållare. Det är ström på när motorn är i gång. Kan man koppla en GPS på den?



Sent from my iPhone using TapatalkTjenare Troll! Det kanske har varit GPS eller mobilladdare kopplat där tidigare.

Troll
2013-04-07, 19:23
Nja, mcn var ny när jag köpte den så det tror jag inte. Förmodligen är den till något tillbehör frågan är bara om man kan koppla in GPSen utan att störa något annat.

Vajtan
2013-04-07, 19:32
Den styr du med strömbrytarn på lamphuset tror jag. Tillbehörsuttag.

xbones
2013-04-07, 20:31
Hade också en sån direkt på batteriet när hojen var ny. Fick långt senare veta att det var kabeln till originalladdaren som jag aldrig fick med:(

Troll
2013-04-08, 20:08
Nu har jag fan mät och letat efter den sladden som går till brytaren på vänstersida som är till för tillbehör vad jag förstår.
Det är inte sladden under sadeln som jag trodde. jag kan heller inte hitta den i lampan. där finns 2st ändkablar men ingen av dem reagerar när man stänger på knappen.
den ena är troligen till om man ska ha en lampa fram på skärmen den andra vet jag inte.

Någon som har kopplat på denna knapp som har tips ????

hansmn
2013-05-13, 05:30
Kopplat min GPS via den kontakten. Några år sen nu (2010)men jag vill minnas att ett stift jord. Ett stift via vänster brytare på gaffeln och tändning. Ett stift ständig plus eller över tändning. Du får skaffa lämplig kontakt hos välsorterad handlare/verkstad.