handdator

Visa fullständig version : Night Rod Special beställd



Alfaberra
2013-02-22, 18:04
Hej,
Kände att jag som nybliven HD-ägare bara måste skriva av mig lite. Har till slut fått tummen ur och beställt en Mattsvart/Orange Night Rod Special 2012 med Luft & Buller, supertuner samt bänkkörning. Beräknad leverans om 2-3veckor, jag vill ha vår och cykel NU... Valde att gå på Vance & Hines Competition 2-1, längtar efter att höra det live då youtube inte gör ljudet rättvisa.
Tänkte kolla här om det är någon som har några tips, ideer eller bilder på packväska som ser Ok på en 2012? Jag är inne på en postväska från Lejonkulan men har svårt att bestämma mig.

/Christian

hegtor
2013-02-22, 18:07
Grattis och välkommen hit..

Fritte
2013-02-22, 18:13
Grattis till nya hoj inköpet thb; Men du får nog vänta ett slag innan lappmöglet försvinner eller så tar du fram skärbrännaren och värmer asfalten där du bor så du kan dra en repa. Det kommer nog gå åt en del gas men vem fan bryr sig när abstinens trycker på.
Kolla med Krister på lejonkula: http://lejonkulan.com/ Han kan nog ge dig bra tips thb; God luck Chuck MPD;

Bikebandit
2013-02-22, 18:14
Welcome thb;

pipps83
2013-02-22, 18:23
Grattis och välkommen i Nightrod familjen!

Alfaberra
2013-02-22, 20:57
Tack, det lär bli en del garagegasande så man vet aldrig, skärbrännaren är ingen dum idé, gasåtgång får man ta i såna lägen... Jag kollar med Krister får vi se. Vet någon här förresten hur det är med styrändesblinkers, besiktningsbart eller inte?

Alfaberra
2013-03-20, 17:04
Idag kom den!! Sjukt nöjd så här långt (dock lämnar vädret en del övrigt att önska). Har lagt upp några mobilbilder i mitt garage som får duga tills snöstormen dragit vidare och lämnat plats för motorcykelåka väder. Bänkningen gav 16 hästar och 18Nm så jag är nöjd.

Brolin
2013-03-20, 18:02
Ja det är väl typiskt att vädret ska bråka nu när man vill ut och gasa MPD;