handdator

Visa fullständig version : Sadelmakare för hojsadel i Stockholm och dess omnejd?

walktheline
2013-02-17, 10:34
Behöver hitta någon lokal sadelmakare som kan fixa min sadel till min Deluxe. Underdelen och formen samt skumgummit är format och klart, det enda som behövs göras är att sadelmakaren behöver följa mina bilder/design på hur det ska se ut... Ganska enkelt jobb. Vet om Sybo, men de bor ju i Dalarna numera och är lite för dyra dessvärre. Så om folk vet om något som de kan rekommendera, let me know...

Latjo
2013-02-19, 22:18
Vallentuna sadelmakeri kan säkert hjälpa dig.
Har inte gjort någon sadel där själv.
Men sytt en del andra läder prylar med gott resultat.

Broder Dalton
2013-02-19, 22:46
Gerry på Sofia Hogs

Ampe
2013-02-20, 18:16
Behöver hitta någon lokal sadelmakare som kan fixa min sadel till min Deluxe. Underdelen och formen samt skumgummit är format och klart, det enda som behövs göras är att sadelmakaren behöver följa mina bilder/design på hur det ska se ut... Ganska enkelt jobb. Vet om Sybo, men de bor ju i Dalarna numera och är lite för dyra dessvärre. Så om folk vet om något som de kan rekommendera, let me know... Sadelbagarn på åsen. Men om pris är avgörande finns d förstör d själv kit på biltema,hörde jag en förståsigpåare nämna.

JohnnyRocker
2013-02-20, 23:10
@ Ampe - Var på åsen?

walktheline
2013-02-21, 17:00
Skrivit till dem i Vallentuna, utan gensvar då flera har sagt positiva saker om dem. Fick svar och ett ok pris från Sybo, så det blir nog att köra på dem... Samt så fick jag en bra kontakt i Helsingfors, men lite långt bort.

Billy Bollocks
2013-07-01, 18:24
Nåt som många (inkl mig själv) är att Krister på Lejonkulan gör dj-igår fina jobb på sadlar också.

Billy Bollocks
2013-07-01, 18:25
Missade ta med "missar" i inlägget ovan :-)