handdator

Visa fullständig version : Bredare sving till softail ram årsmodell 88!



Ted Holgersson
2013-02-11, 10:15
Hej!

Håller på och bygger om farsans softail bygge. Jag har tänkt montera ett 200mm hjul från en x-bones. Jag tror inte på att det går att använda originalsvingen men vad tror du?
Har du något tips på vad jag ska köpa eller om du vet någon som har ett kit liggandes som inte blev använt.

Alla tips är varmt välkomna!!


Mvh Ted

Ted Holgersson
2013-02-15, 14:47
Är det någon som vet var jag köper Zodiac´s wide-ass bakram till softail biligast??

/Ted

Pulare
2013-02-16, 07:22
Är det någon som vet var jag köper Zodiac´s wide-ass bakram till softail biligast??

/Ted

Kolla med Plattis eller Custom by Kent dom säljer Zodiac´s grejor även Bikeline tar hem från Zodiac. Ring och begär offert av dom och se vilken som är billigast.

Ted Holgersson
2013-02-18, 20:06
Kolla med Plattis eller Custom by Kent dom säljer Zodiac´s grejor även Bikeline tar hem från Zodiac. Ring och begär offert av dom och se vilken som är billigast.

Tack!

Bikeline och Gibson tar ca. 12000 spänn. så det är värt att kolla. Är inte Kent Plattis grabb? Jag har för mig att det var så. Jag jobbade på Claessons motor på den tiden när Kent startade sitt företag.

Pulare
2013-02-18, 20:46
Jo det stämmer men de har ju separata firmor men man vet ju inte om dom räknar med samma dollarpåslag föränn man har frågat. ro;

Ted Holgersson
2013-02-18, 23:32
Jo det stämmer men de har ju separata firmor men man vet ju inte om dom räknar med samma dollarpåslag föränn man har frågat. ro;

Det är ju iof sig sant. Jag ska kolla!!