handdator

Visa fullständig version : Kort i rocken och rokker/draggin.

gunslinger
2013-01-31, 16:19
Goddagens!
Rykande färsk medlem som här kommer med min premiär fundering. Det är så att jag och Gimli i sagan om ringen ungefär är lika långa (165) och jag är ute efter ett par kevlar jeans, rokker revolution är synnerligen intressant då de tydligen skall vara helt vind/vattentäta. Så min stilla undran är om det finns någon kort figur här inne som har ett par kevlarjeans som passar på ett godkänt vis?

xbones
2013-01-31, 16:45
Goddagens!
Rykande färsk medlem som här kommer med min premiär fundering. Det är så att jag och Gimli i sagan om ringen ungefär är lika långa (165) och jag är ute efter ett par kevlar jeans, rokker revolution är synnerligen intressant då de tydligen skall vara helt vind/vattentäta. Så min stilla undran är om det finns någon kort figur här inne som har ett par kevlarjeans som passar på ett godkänt vis? Tjena o välkommen! Både jag o frugan köpte Rokker förra året och storlekarna var samma som normala jeans. Passar perfektthb; Köpte iofs Rokker Rebel vilka är vatten avstötande o vindtäta. Funkar bra!

Sanniz
2013-01-31, 18:40
Är det bara benlängden som strular, brukar man kunna "kapa" dom.

gunslinger
2013-01-31, 18:56
Var mest orolig att knäskydd som jag trivs att ha skulle hamna nere vid anklarna eller motsvarande, får väll köpa och testa, vore i vilket fall soft att kunna ha jeans oavsett reslängd eller väder, förutsatt att de är så föträffliga som de utger sig för att vara.

Cheers.