handdator

Visa fullständig version : Måste få säga....



Hagis
2011-05-05, 13:13
Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att bx; För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

Så kort och gott Brödrar och Systrar! fu: the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!

foxtrotdelta
2011-05-05, 17:38
+1 på det! :)

Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att bx; För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

Så kort och gott Brödrar och Systrar! fu: the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!

admin
2011-05-05, 18:23
Oj, vilka fina ord, blir ju jättegenerad för fan.. och jag som redan är en mesig och mjuk kille pl;

Men som hagis säger, 90% hänger på folket och inläggen.

Du kan ha en skitfräck bar, men har du inga gäster så kvittar det!
W;

Nightster
2011-05-05, 19:07
Japp instämmer med Hagis.. Admin är en riktig klippa...

Hagis
2011-05-05, 19:15
"Du kan ha en skitfräck bar, men har du inga gäster så kvittar det!"
haha du har så rätt så rätt men som jag sa till dig! Hönan hade aldrig varit något utan ägget, så vem som kom först är skit sak samma! ;) Och om du tillåter så kommer jag absolut sno din rad! :)

robbbull
2011-05-05, 19:38
Tack adim o alla som håller igång forumet!Det är ett jävla trevligt ställe med bra folk:)

Janne
2011-05-05, 21:44
Tackar från mig med.

valdemarsson
2011-05-05, 23:20
Stort tack.

Bikebandit
2011-05-06, 00:29
Thanks from me too bud thb; To you and all the gang...and I think most will appreciate..at laaaast..a Swedish Harley Forum e; Jag gör mitt bästa för att läsa och skriva här ...W;

Stefan
2011-05-06, 01:19
Kan bara hålla med alla andra, ett stort tack!

Vajtan
2011-05-06, 19:02
Jag måste bara få ta tillfället i akt och tack Admin för detta forum. Jag vet vilket jävla slit det är att administrera ett forum, och du gör det förbannat jävla bra! Titta bara på önskemålet om att få kategorier under tekniska frågor! Du besvarade den frågan och en drös andra frågor igår, idag är allt fixat! Jag hoppas folket inser hur mycket slit det innebär, tid man tar från familjen m.m. Fucking great work Broder!

Sen vill jag givetvis tacka ALLA er som registrerat er och som tar del av informationen, skriver några rader med frågor och även svar! Vi fick ett litet bevis här om dagen på att vissa frågor är jävligt heta och väcker en reaktion! Men, att vi i slutet av dagen hånglar runt med massa kramar istälelt för att bx; För mig är det så hojvärlden är, sen att det boxas mellan varven ja det må så vara för vi är alla jävligt stolta individer!

Så kort och gott Brödrar och Systrar! fu: the world och fortsätt kramas och ett jävligt stort tack till er alla!

Så jävla bra! ha;

Cruising
2011-05-07, 17:31
tack för bra forum, nu gäller det att skriva lite oxå

zeb.lovehell
2011-05-07, 17:44
Tack för ett kanon ställe :)

xbones
2011-05-07, 18:53
Tjena! Tyckte att portalen var bra men detta är ju en helt annan världvic; Får bara tacka Admin o alla som håller detta igångthb;

xbones
2011-05-07, 19:35
Är det inga Götlaborgare här på forumet? Tycker det är tunnt med det.

Broder Dalton
2011-05-07, 20:32
Skönt.......

xbones
2011-05-07, 20:43
Skönt.......Varför? Var kommer du själv från?Vad är problemetfrv; Du vågar ju inte ens presentera var du är ifrånfrv;

admin
2011-05-07, 21:06
Skönt.......

Onatop: Här välkomnar vi alla medlemmar utan att ge dryga kommentarer som kan göra folk avskräckta eller onödigt irriterade. Du skriver mycket bra grejer Onatop men du måste respektera andras inlägg. Rock on!

Är det på skoj, så lägg till en smiley typ denna: ;) så fattar man att det är på skoj.

xbones
2011-05-07, 22:31
Vaket Adminthb; Måste ju ha så pass kurage att man kan presentera var man kommer ifrån,eller?Har jag möjligen skrivit nåt galetfrv;

Foffo
2011-05-08, 06:10
Hej hej! Ja, ett stort tack för detta forum. Jag kanske inte skriver så mycket, men jag läser desto mer. Både intressant och kul.

admin
2011-05-08, 09:43
Hej hej! Ja, ett stort tack för detta forum. Jag kanske inte skriver så mycket, men jag läser desto mer. Både intressant och kul.

Tack Foffo, "läsarna" är absolut viktiga på forumet! Det kan tex vara en ICKE Harleyägare som tack vare forumet blir peppade att inhandla ett stycke järnskrot från USA :)