handdator

Visa fullständig version : Lite svarta orginaldelar - Sportster Xl 883 -06

Alexander Moberg
2012-12-22, 14:39
Hej allesammans!

Är på jakt efter diverse originaldelar till min sporre. (Eller liknande original, kom med förslag)

Ett svart styre (Så likt original som möjligt)
Svarta backspeglar.
Svart kopplings/Bromshandtag.

Är också ute efter följande lister fast i svart. Målar gärna inte den som håller skärmen.. Men måste jag så måste jag. Hade dock vart trevligt om någon hade svarta liggandes :D
Vet dock inte om man kan få tag i listen som sitter runt baklampan.. får förmodligen måla den själv..
10009

Hör av er och god jul!

Mvh
Alexander

Edit: Svart lampkeps sökes också!

tjockben
2012-12-23, 10:40
Hej allesammans!

Är på jakt efter diverse originaldelar till min sporre. (Eller liknande original, kom med förslag)

Ett svart styre (Så likt original som möjligt)
Svarta backspeglar.
Svart kopplings/Bromshandtag.

Är också ute efter följande lister fast i svart. Målar gärna inte den som håller skärmen.. Men måste jag så måste jag. Hade dock vart trevligt om någon hade svarta liggandes :D
Vet dock inte om man kan få tag i listen som sitter runt baklampan.. får förmodligen måla den själv..
10009

Hör av er och god jul!

Mvh
Alexander

jag har kompletta kopplings och bromshandtag. från en -99 sportster. hus, mastercylinder och knappar är svarta. själva handtagen är dock kromade.

Alexander Moberg
2012-12-23, 11:07
jag har kompletta kopplings och bromshandtag. från en -99 sportster. hus, mastercylinder och knappar är svarta. själva handtagen är dock kromade.

Har tyvärr redan allt i svart förutom själva kopplings/Bromshandtagen, sen tror jag inte att -99 passar på -06

Tack iaf!

Jesperolsson6@hotmail.com
2013-02-15, 20:46
Svart bagageräcke har ja om du är sugen

böfolomeus
2013-02-15, 23:44
Svart originalstyre från en 2002 883r har jag liggandes.