handdator

Visa fullständig version : Tjejer på forat?

Sanniz
2012-11-18, 19:53
Skulle vilja kolla hur många aktiva tjejer det finns på forumet...

Och samtidigt berätta om den nya gruppen Harley Dolls & Bitches, som finns för oss här inne.

Sanniz
2012-11-19, 11:14
Någon som vet om man bara kan söka på tjejer på forumet i medlemslistan? Och om det går att kolla enkelt och snabbt, om de är aktiva med?

admin
2012-11-19, 13:44
Det går i inte tyvärr, då får man ha ett fält där man måste fylla i kön, sen måste alla fylla i detta för att det ska funka.

Sanniz
2012-11-19, 14:09
Synd, för sådant hade underlättat. Åtminstone de gånger man är ute efter vissa grupperingar. Kan ju gälla t ex område, kön, åldersgrupp m.m... Speciellt om man vill söka på "spets egenskaper".

- - - Uppdaterad - - -

Får väl hoppas att fler tjejer/kvinnor ger sig till känna då. De jag sett hittills i medlemslistan (så långt jag hunnit) har ju allt som oftast inte ens vart inloggade på mycket länge.

Niko
2012-11-21, 08:17
Min sambo heter Mumlan. :)

Sanniz
2012-11-21, 11:52
Min sambo heter Mumlan. :)

Då kollade jag in henne... Välkomnade och försöker locka in henne i tjejklubben. :D

crank
2012-11-21, 12:58
tyvärr sanniz du är ända qvinnan här =P

Sanniz
2012-11-21, 13:00
tyvärr sanniz du är ända qvinnan här =P

LM;
Tror dig ej, eftersom jag umgås med en redan härifrån mellan varven... Vi är minst två "living ones" irl. tou;
BambiGBG är väldigt mycket kvinna. :D

BambiGBG
2012-11-21, 17:05
haha Du e ju så underbar gumman... Yehaaaaa Here we go girls. cheer
Om jag ej e brud så e ju min karl bög jue hahahaha
Och sist jag kollade fanns det en fiffi där nere hahahaha

Latjo
2012-11-21, 18:53
Det är väll bara kolla hur många som kör Sportster ........thb;

Mercakombi
2012-11-21, 22:03
Det är väll bara kolla hur många som kör Sportster ........thb;

Kanske inte riktigt politiskt korrekt men.......där kom den kvällsmackan upp LM;

Sanniz
2012-11-22, 01:46
Vilken tur att jag har en muscle då... Och bambi får nog sin "slim"...
Vet många brudar som kör softtail med... Betyder det att den är en tjejhoj med? tou;

- - - Uppdaterad - - -

BambiGBG...

Jag är bög varje dag gumman... ;)
vic;

slycke
2012-11-22, 06:20
Isf om nu softail är en tjejhoj så kör jag min med glädje över att få visa min lite kvinnligare sida :I:

gronvit
2012-11-22, 08:34
Själva namnet Softail kommer väl av att röven är mjuk, det låter ju kvinnligt om något.

Noyen
2012-11-22, 09:25
Själva namnet Softail kommer väl av att röven är mjuk, det låter ju kvinnligt om något.

Mjuk å go röv e ju aldrig fel ;)

Sanniz
2012-11-22, 11:45
Isf om nu softail är en tjejhoj så kör jag min med glädje över att få visa min lite kvinnligare sida :I:

LM; Du e la för go slycke. :D
Du är ju en av få som vågat vara hunk på forumet med så. ;)

- - - Uppdaterad - - -

Haha... Också ett sätt att de det hela på. :)

slycke
2012-11-22, 12:00

Min röv är inte mjuk men jag åker ju trots det softail :I:

Sanniz
2012-11-22, 12:04
Ville bara tillägga, att tail kan betyda svans med... Så då borde det bli mjuk svans. LM;
Så då behöver inte killar oroa sig heller... Kan ju bli dubbeltolkat så att säga. :D

Niko
2012-11-22, 12:57
Ville bara tillägga, att tail kan betyda svans med... Så då borde det bli mjuk svans. LM;
Så då behöver inte killar oroa sig heller... Kan ju bli dubbeltolkat så att säga. :D

Men det är väl inte någon fördel när vi killar har mjuk "svans"?
Ni tjejer brukar ju föredra den... Hrmmm... Hård... :I:

Sanniz
2012-11-22, 13:35
Men det är väl inte någon fördel när vi killar har mjuk "svans"?
Ni tjejer brukar ju föredra den... Hrmmm... Hård... :I:

Fördel om ni skall sitta på hojen... *s*
Olyckor kommer så lätt ändå... ;) LM;

BambiGBG
2012-11-22, 17:52
hahaha ni e skadade lol;
Jag funderar på att köpa softail slim jue e de en hoj för killar. ?? :I:
Jag kör även gubbens Heritage funkar bra till brudar med.
Fast just nu äger jag faktiskt en sporster som e trimmad till tusen. Någon som vill köpa ???po;

xbones
2012-11-22, 21:07
Isf om nu softail är en tjejhoj så kör jag min med glädje över att få visa min lite kvinnligare sida :I:Hehehthb;

oggy69
2012-11-22, 21:33
Tail = bakdel sportster Inte samma som tjej hoj Tjej hoj = orginal Harley-Davidson om det inte är innan 1975 .........

- - - Uppdaterad - - -

Bamibi behåll sporren köp en ny hoj men sälj inte sporren kommer att ångra dig

- - - Uppdaterad - - -

Satan vad Glöggen slår hårt idag

- - - Uppdaterad - - -

LIKE

BambiGBG
2012-11-22, 22:01
Oggy69 jag har sån ångest för vill ha ny hoj men älskar min sporster ! Så beslutet är ej taget ännu fullt ut !

xbones
2012-11-22, 22:29
Oggy69 jag har sån ångest för vill ha ny hoj men älskar min sporster ! Så beslutet är ej taget ännu fullt ut !Tjena! Jag höll på och byta till Slim.Fastna för den direkt när jag såg den hos Probike. Men eftersom jag åker mycket med frugan på så passar Xbonesen bättre + att jag gillar den så jävligt. Men jag tycker Slim är lite Sporre men lite större.

Sanniz
2012-11-23, 02:06
Jag tycker allt att Bambi skall provköra en slim... Sedan bestämma sig. ;)

Mumlan
2012-11-23, 13:35
Mumlan (Tina) här! Klart det måste finnas fler tjejer här?!
Jag är helt ny både på forumet o som HD-ägare, men kommer nog synas här en hel del framöver.
Köpte mig en Sportster 1200 i onsdags o kan knappt bärga mig tills den kommer hem o jag får lära känna den. Lär bli en hel massa petande o smekande i vinter. Våren är på tok för långt bort!

Mercakombi
2012-11-23, 16:36
Vilken tur att jag har en muscle då... Och bambi får nog sin "slim"...
Vet många brudar som kör softtail med... Betyder det att den är en tjejhoj med? tou;

- - - Uppdaterad - - -

BambiGBG...

Jag är bög varje dag gumman... ;)
vic;

Själv är jag 100% lesbisk.....där av hojvalet thb;