handdator

Visa fullständig version : Stora "Älskar"tråden

Lars Nilsson
2012-11-17, 13:29
Vad gillar du? och gärna varför.

Börjar med det som e viktigast i mitt liv
Min hoj och kidsen och hunden.
Och javisst ja, hon som går och städar och lagar mat här.
Varma sommardagar
Köra hoj och snacka skit med vänner
Bröst. vet inte varför men man blir bara hypnotiserad av dem, oavsett storleken.(måste dock sitta på en tjej)
Kvinnokroppar i allmänhet, vackrare blir det inte....
96659666
966796689669

NickeR
2012-11-17, 14:05
Jag måste nog börja med familjen isf. min fru och mina 2 underbara barn !!
Visst har man lite grejjer i garaget som är viktiga men......

Sanniz
2012-11-17, 14:18
Tänker bara skriva en okomplett lista... :D

Utan numrering då...

Maken, hundarna, katten, huset, hojarna, musik, skräckfilm, gothkläder och gothinspirerade frisyrer, tatueringar, mustikka pirakka, vänner osv...

Adrenaline
2012-11-17, 14:51
Barnen, varma sommarkvällar, åka hoj, kalla öl, bygga hoj, fina flickor.. Och kanske någon whisky då o då.

gronvit
2012-11-17, 15:03
Jag älskar verkligen Nacional de Cuba och Dry Martini.

Alunda
2012-11-17, 16:44
LM; Sova br; MPD; älskar jag.......

Jaaa, o barnen och nån mer......

DeaDSexY
2012-11-17, 18:06
Min fru... Mina barn... Min harley... Min cadillac... Mitt hus... Öl... Svarta saker... Gamla saker... Parkeringshus... Vindkraftverk (Jaja, fråga mej inte varför)... Pizza... Asiatisk mat... Tatueringar... Musik... Mina gitarrer... Sommar... Sex... Mera öl...

RilleHD666
2012-11-17, 22:53
Kör också på utan någon speciell nummerordning: Hojen, mina barn och sambo! Mitt jobb, vår katt. Älskar livet som det är nu eftersom det känns som en riktigt bra period som hållt i sej jävligt länge.

Glömde fan ölen...po;

xbones
2012-11-17, 23:00
Ja,det är väl så här: Familj,arbete,hojen o vänner som den för med sej o andra vänner naturligtvis.Älskar varje dag på jobbet för varje dag är en dag närmare pensionlol;Banana

Niko
2012-11-18, 13:01
Sonen, tjejen, katten, hunden, hojen, garaget, vännerna, familjen, och allt annat som gör livet värt att leva! :)

alfg
2012-11-18, 17:08
Barnen, (alla fem), hustrun, katterna, Electran....samma ordning som de flesta här ovan, men gillar även starkt (konst)hantverk , musik och en och annan ale!:)

Mercakombi
2012-11-18, 18:54
Barnen, bågarna, bilarna, brudar, bira, bratwurst, böckling, bröd, bolognese, bio, BB King.............................bandy!

Och allt där emellan....life is good :)

53/74
2012-11-21, 22:21
Gnälltråden. jag älskar fan gnälltråden.

Sanniz
2012-12-05, 11:47
Älskade beskedet jag fick igår på jobbet... cheer

Jag fick min ledighetsansökan beviljad...
Så jag kommer att vara ledig i ca 2½ vecka vid jul och nyår. ro;

Caspher
2014-07-13, 23:14
Den här tråden har sovit alldeles för länge nu!
Det skulle inte skada att yra lite allmänt istället för att fundera över raspiga kugghjul och dålig jord!
På min egen lista hamnar, förutom det där vanliga; gumman, katterna, hojen osv... mina nya jobbarkompisar!!
Några är vackra (2 st), och några är verkligen skitfula. Någon är klok som en bok, en annan inte klok över huvud taget.
En del är unga, en del gamla. Jag är näst äldst.. och inte räknas jag till att vara någon av de två tidigare nämnda.
Det går inte för de är tjejer och det hade nog skitit sej i alla fall.
Sååå gott att jag fått dessa nya jobbkompisar! Och att slippa jobba på storföretag!!

Och så älskar jag min bror för att han levererade ett gäng lådor öl så jag har det hemma hela semestern.
Sen när de är urdruckna blir det nog dock som vanligt igen..

Ampe
2014-08-27, 10:32
Alla som går till arbetet kl 6 på mogonen (vi bidragstagare är beroende av er]

Noyen
2014-08-27, 12:16
Sååå gott att jag fått dessa nya jobbkompisar! Och att slippa jobba på storföretag!!

Bra det ordnade sej mej ett kneg,man kommer själv ihåg hur det var att gå hemma och känna sej som en värdelös
bidragshora med "low life" status.Nya jobbarpolare är ju toppen när man varit arbetslös en tid.

Caspher
2014-08-27, 23:06
Bra det ordnade sej mej ett kneg,man kommer själv ihåg hur det var att gå hemma och känna sej som en värdelös
bidragshora med "low life" status.Nya jobbarpolare är ju toppen när man varit arbetslös en tid.

Tackar, ja nu är det bara att hoppas att provanställningen övergår i en tillsvidareanställning.
I slutet av oktober vet jag säkert. Ska inom kort fråga om hur prognosen verkar...
Bytt branch och jobbar med grejer som jag aldrig sysslat med förut. Kompositer såsom glasfiber och kolfiber.
Mycket trevligt!
Stundtals hårt jobb, speciellt för en gammal kontorsråtta sen 25 år men det är hur kul som helst!! ;-)

Sanniz
2014-08-28, 07:27
Grattis Caspher... :)

Caspher
2014-08-28, 18:13
Grattis Caspher... :)
Tackar så mycket! ;)