Visa fullständig version : S&S säljer inte privat
Skickade mail till S&S angående pris på vissa delar inkl frakt till Sverige. Fick till svar att jag måste kontakta en dealer:(
Och då kommer min personliga hälsning till dom.
fu: S&S fu:
Vad är problemet ta hem av nån dealer i US så får du bättre priser också
Vad är problemet ta hem av nån dealer i US så får du bättre priser också Ja det är den vägen man får gå. Hämtar in priser från olika firmor.
Luktar kubik nu tycker jag, på jakt efter mer flås antar jag, kul som faan...
Luktar kubik nu tycker jag, på jakt efter mer flås antar jag, kul som faan... Heheh,vi får se vad som sker:I:
Bra att du också trimmar, då går det ju fortare när vi ska hälsa på hos varandra...
Bra att du också trimmar, då går det ju fortare när vi ska hälsa på hos varandra... Ja,och så måste jag ju hänga med ViLavic;
Själv har jag ju inte träffat ViLa än, och inte hans hoj heller, men det hoppas jag ju få uppleva nästa säsong...
Själv har jag ju inte träffat ViLa än, och inte hans hoj heller, men det hoppas jag ju få uppleva nästa säsong...Det ska vi nog få tillthb;HF träffen om inget annat!
Jag köper alla S&S prylar via MecTec
Jag köper alla S&S prylar via MecTec Tänkte beställa själv från USA o få billigare delar:D
Ja,och så måste jag ju hänga med ViLavic;
YES! fan va sköj nu börjar det hända grejer r0ck
@slycke, det råder vi bot på i år på HF träffen om Gud vill och röva håller MPD;
Ska själv montera ett sk S&S stage 4 kit på hojen i vår