handdator

Visa fullständig version : Cheva/Dodge/Ligist van/skåpbil sökes akut till Lördag 10-November MÖLNDAL

Wallis
2012-11-07, 18:35
Tjenare!
Skulle vilja få tag i en "ligist" van till denna lördag för en kidnappning, det rör sig om en Svensexa bör väll kanske tilläggas

Tid: mellan 10:30-13:00, Fordonet kommer enbart användas under kidnappningen av offret.
Vi kommer att köra runt han en sväng i Lindome för att förvilla han lite för att sedan stanna inte allt för långt ifrån där vi hämtade han.

Inget krav på säten bak i skåpet, vi har ändå tänkt att slänga ner han på golvet.
Fordonet kan köras av ägaren eller av mig om så godkännes, vi har redan gått över våran budget så betalning sker i form av en glasflaska med gott innehåll.

Är det någon som kan ställa upp med ett fordon så hör av er snarast, detta blev lite i sista minuten då vanen vi skulle ha inte var körduglig.
Undantag kan göras för andra typer av gamla jänkare som Suburban eller liknande.

Plats: Lindome

Tid: Offret ska anlända 11:30, men för säkerhets skull så önskas fordonet från 10:00/10:30.
Från och med kidnappningen kommer fordonet användas i ca 20-30min sedan är det klart.

Fordon: Fordonet bör vara besiktigat/skattat och inget olagligt bör finnas i fordonet, i värsta fall kan någon se & tro att kidnappningen är riktig och larma
Jonny Haffa.

Ersättning: Som ovan nämnt eller enligt ö.k.

Mvh Wallis

xbones
2012-11-08, 22:57
Tjenare!
Skulle vilja få tag i en "ligist" van till denna lördag för en kidnappning, det rör sig om en Svensexa bör väll kanske tilläggas

Tid: mellan 10:30-13:00, Fordonet kommer enbart användas under kidnappningen av offret.
Vi kommer att köra runt han en sväng i Lindome för att förvilla han lite för att sedan stanna inte allt för långt ifrån där vi hämtade han.

Inget krav på säten bak i skåpet, vi har ändå tänkt att slänga ner han på golvet.
Fordonet kan köras av ägaren eller av mig om så godkännes, vi har redan gått över våran budget så betalning sker i form av en glasflaska med gott innehåll.

Är det någon som kan ställa upp med ett fordon så hör av er snarast, detta blev lite i sista minuten då vanen vi skulle ha inte var körduglig.
Undantag kan göras för andra typer av gamla jänkare som Suburban eller liknande.

Plats: Lindome

Tid: Offret ska anlända 11:30, men för säkerhets skull så önskas fordonet från 10:00/10:30.
Från och med kidnappningen kommer fordonet användas i ca 20-30min sedan är det klart.

Fordon: Fordonet bör vara besiktigat/skattat och inget olagligt bör finnas i fordonet, i värsta fall kan någon se & tro att kidnappningen är riktig och larma
Jonny Haffa.

Ersättning: Som ovan nämnt eller enligt ö.k.

Mvh Wallis Går det bra med en Tahoe? Lätt att slänga han in genom bakdörrarna! När dom är öppna förståsLM; Bilen ser lite rå ut med svarta rutor o så. Ring mej på 0709358486 om du inte hittar annat.

Wallis
2012-11-08, 23:25
Taget! Kommer ingen upp med ngt annat så kör vi på det :) Allt är bättre än en vanlig Svensson bil :)

xbones
2012-11-08, 23:41
Taget! Kommer ingen upp med ngt annat så kör vi på det :) Allt är bättre än en vanlig Svensson bil :) Ok, jag kan köra. Ring mej sen:D

Wallis
2012-11-08, 23:47
Ringer dig imorgon runt 16:00 om det funkar?
Om inte skriv en tid som funkar för dig, stänger ner här nu. br;

xbones
2012-11-08, 23:53
Nema problemathb; Har inget annat för mej!

slycke
2012-11-10, 15:34
Måste bara höra efter om det gick bra med kidnappningen? Kul med kidnappningar på svensexor, det har jag varit med om att medverka i, alltid lika kul att dra av luvan över huvudet på killen som ska gifta sig och se ansiktsuttrycket på honom när han ser vilka som busar till det...

Henrik Forslund
2012-11-10, 15:40
Forumpower

xbones
2012-11-10, 15:44
Måste bara höra efter om det gick bra med kidnappningen? Kul med kidnappningar på svensexor, det har jag varit med om att medverka i, alltid lika kul att dra av luvan över huvudet på killen som ska gifta sig och se ansiktsuttrycket på honom när han ser vilka som busar till det... Jo,var o tvättade bilen för kidnappningen när telefonen ringde. Det var kidnapparen som ringde o sa att det var avblåst. Offret låg hemma i feber:(

slycke
2012-11-10, 16:02
Men faan då vad tråkigt, mest synd om han som låg i feber...

xbones
2012-11-10, 16:14
Men faan då vad tråkigt, mest synd om han som låg i feber... Ja, han gifter sej nästa helg så han blir utan svensexa:(

Wallis
2012-11-11, 12:19
Ja det sög verkligen, ber återigen om ursäkt Xbones.
Får väll hoppas att han är frisk nästa helg åtminstone, eller ska febern bli hans räddning från "ringlivet" :p

xbones
2012-11-11, 17:26
Ja det sög verkligen, ber återigen om ursäkt Xbones.
Får väll hoppas att han är frisk nästa helg åtminstone, eller ska febern bli hans räddning från "ringlivet" :p Inga problem Wallisthb;! Mest synd om kompisen som inte fick nån svensexapardy!

Coax
2012-11-16, 14:53
Finns nåt som heter straffsvensexa!! vc;