Visa fullständig version : Säsong Poll
Hösten är här och många har ställt sina hojar, vissa låter den stå till nästa säsong men många tycker säsongen börjar nu, Äntligen skall det mekas:)
Vad gillar du mest, köra eller meka eller rent av båda?
Ja efter helgen och de turerna jag har varit på är fika med polarna en given röst
Tycker det ser ut som tre alternativ, där tydligen att fika med polarna är sämst (eftersom det inte ingår antagligen i röstningsdelen "bägge delarna")...
Jag får denna gång, med tanke på årstid, faktiskt rösta på fikan. För man måste underhålla vänskapen med, om man skall ha polare att åka med alt. meka tillsammans med framöver...
Banana
Tycker det ser ut som tre alternativ, där tydligen att fika med polarna är sämst (eftersom det inte ingår antagligen i röstningsdelen "bägge delarna")...
Jag får denna gång, med tanke på årstid, faktiskt rösta på fikan. För man måste underhålla vänskapen med, om man skall ha polare att åka med alt. meka tillsammans med framöver...
Du behöver inte lägga in någon värdering om vad som är bäst/sämst i frågan, bara vad som är viktigast för just dig Sanniz eller anonym ;)
Du behöver inte lägga in någon värdering om vad som är bäst/sämst i frågan, bara vad som är viktigast för just dig Sanniz eller anonym ;)
Och jag behöver inte vara anonym heller...
Speciellt som jag inte direkt lär meka med triken mera... Annat på g till framtiden... Som man får lägga mer möda på. :D
Fika och meka är bra, men inget slår att köra.MPD;
Lars Nilsson
2012-10-22, 21:31
Är alternativet :bägge delarna, alla 3 alternativen?
Eller bara fika o köra?
MPD; är nog bäst, men varje höst säger jag att nu är det dax att bygga nåt roligt men det blir liksom inte av....kanske börjar man bli gammal och bekväm, jag som nästan bodde i garaget tidigare
Jag gillar båda iaf.... fika sitter ju bra ibland också.