Visa fullständig version : Iphone
Tjena people
Får min nya lur i veckan och kollar om nån är inresserad av min gamla.
Iphone 4 32G i fint skick utan abonnemang.
Bud via pm
JohnnyRocker
2012-09-23, 13:55
thb;
Tjena people
Får min nya lur i veckan och kollar om nån är inresserad av min gamla.
Iphone 4 32G i fint skick utan abonnemang.
Bud via pm
Va va va är detta inte ett forum för Amerikanska hojar....kan sträcka mig till att det går sälja Motorola telefoner här men en Japansk aja baja so;lol;
stroker49
2012-09-23, 18:19
Hahahaha!
Men å andra sidan så sitter en iPhone som en smäck i hållaren för en telefon pån en Electra Glide, så kan man också spela Spotify därigenom!
Va va va är detta inte ett forum för Amerikanska hojar....kan sträcka mig till att det går sälja Motorola telefoner här men en Japansk aja baja so;lol;
Nu råkar Iphone vara en amerikansk produkt från Apple...
"Iphone lanserades först på Apples dåvarande VD Steve Jobs under hans keynote i början av Macworld i San Francisco, USA den 9 januari 2007."
ÄÄä förstör inte detta nu Sanniz..gör ju allt för att reta Vila för han är så anti japanska motorcyklar och Off topic som hocky mm ;)
Nu råkar Iphone vara en amerikansk produkt från Apple...
"Iphone lanserades först på Apples dåvarande VD Steve Jobs under hans keynote i början av Macworld i San Francisco, USA den 9 januari 2007."
ÄÄä förstör inte detta nu Sanniz..gör ju allt för att reta Vila för han är så anti japanska motorcyklar och Off topic som hocky mm ;)
Offtopic som hocky mm?
Är du på fyllan eller bara slagit i huvudet hårt?
Om du inte fattar vad en offt tråd handlar om är det ju snett.
Offtopic som hocky mm?
Är du på fyllan eller bara slagit i huvudet hårt?
Om du inte fattar vad en offt tråd handlar om är det ju snett.
Eftersom detta är ett Harley forum är ju ALLT som inte berör Harley Off topic eller???
För min del är det helt okej att skriva om det mesta i Off topic.
Riktigt så har jag inte uppfattat att du tycker, rätta mig om jag har fel...
Eftersom detta är ett Harley forum är ju ALLT som inte berör Harley Off topic eller???
För min del är det helt okej att skriva om det mesta i Off topic.
Riktigt så har jag inte uppfattat att du tycker, rätta mig om jag har fel...
Bättre du och jag tar detta när vi tar en sväng ist för att spamma hela forat, ok?
Bättre du och jag tar detta när vi tar en sväng ist för att spamma hela forat, ok?
Jag har ju erbjudit dej hjälp med bakhjulet och det står ju kvar om du inte redan löst det på annat sätt, då kan vi ju ta en liten diskussion om det, nackdelen med forum är just att det låter som man vore ovänner men i ett samtal som fullt naturligt, det är ett känt fenomen och som forumläsare får man försöka läsa mellan raderna, smilie är bra för att ge yttryck när man inte kan höra tonen och ironin, skall försöka använda det mer själv också :)
Jag har ju erbjudit dej hjälp med bakhjulet och det står ju kvar om du inte redan löst det på annat sätt, då kan vi ju ta en liten diskussion om det, nackdelen med forum är just att det låter som man vore ovänner men i ett samtal som fullt naturligt, det är ett känt fenomen och som forumläsare får man försöka läsa mellan raderna, smilie är bra för att ge yttryck när man inte kan höra tonen och ironin, skall försöka använda det mer själv också :)
Jo men ibland är det svårt att läsa mellan raderna och visst är det lättare att va lite tyken med glimten i ögat irl så att säga.
Kör på slicks just nu och kommer inte byta förrän jag varit uppe hos båging och fixat väghållningen, tror mitt bakdäck håller för den t/r trippen.
Rätt spännande att brumma runt i götet för närvarande tack vare monsunen.