Ozzy
2012-09-16, 16:31
Inser att ingen vill ha mitt idiot abonnemang trots att jag erbjöd att skänka iPhone 4:an, så har hittat en stackars köpare som lagt handpenning och ska ta den på torsdag. Så jag behöver en ny mobil, drar inte på mig ett till abonnemang utan tänkte köpa en för max 2000, får väl bli en begagnad antar jag om den ska uppfylla det jag vill ha. En iPhone blir det definitivt inte igen, jag gillade den i början men nu fullkomligt hatar jag den och hela iTunes konceptet, bara bekymmer.. Så jag vänder mig till er som har koll i android världen, kanske nån här har en hyfsad lur att sälja? Annars vad ni har och vad ni är nöjda med. Det jag "kräver" är hyfsad skärmstorlek, inte mindre än på iPhone, gärna större. Hyfsat snabb, använder nätet väldigt mycket, 99% av mitt surfande är från luren. Och gärna uppgraderingsbar till senaste versionen av operativsystemet, om inte annat minst android 2, vad det nu är.
Inte tänkt att det ska bli en vs tråd, jag lämnar iPhone på torsdag och går inte tillbaka, så inte mycket att orda om det. Men köper gärna en vettig lur av någon här om det finnes!
Inte tänkt att det ska bli en vs tråd, jag lämnar iPhone på torsdag och går inte tillbaka, så inte mycket att orda om det. Men köper gärna en vettig lur av någon här om det finnes!