Visa fullständig version : Besluts ångest! Undvik hoj träffar:)
Bad omen
2012-08-17, 16:42
jaha då har man kommit hem efter ännu en hoj träff och fått hundra ide`er.. vad göra hmm slakta hojjen för grymmare look? köpa en billig sportser och bygga om för korta cool turer ? eller varför inte be banken snälla snälla om mer pengar till en touring så man kan byta kläder oftare på hoj semestern ? jag vet då ej hur ni handskas eller om ni våndas lika som jag av alla intryck från hoj byggar världen ...eller hur ni bestämmer er för hur det ska bli . ja ja ett litet inlägg var det i alla fall ,hoppas nu på bra väder på lördag när jag tänkte åka mälarn rakt och öla .ps den här festen tar jag inte med mig kamera får inte in mer inspiration ....god tur alla
Tjena! Klart man tar intryck av andra hojar! Det är ju så mycket man kan göra med sin med lite fantasi,arbete o även pengar! Har själv en ganska ny hoj och har inte haft lust o härja med den men till vintern ska jag börja bygga om lite lätt. Det finns ju saker som begränsar byggandet i och med att hojen är ny och faktumet att jag ska kunna skjutsa skräck...... :b: frugan:D
Bad omen
2012-08-17, 22:49
ha ha hoppas hon inte ser ditt smek namn på henne :)
ha ha hoppas hon inte ser ditt smek namn på henne :)LM;har redan torskat!vkg; Men hon är förstående med sjargongen numeravic;