Visa fullständig version : Vart hittar men såna här bultar?
Fredrik_t
2012-08-03, 01:49
Om jag vill slippa köpa från eBay. Någon som vet vart man kan köpa den här typen av bultar i Sverige (fysisk butik eller webbshop)? Behöver inte vara exakt de på bilderna såklart.
Tack på förhand.
/Fredrik
82128213
Varför vill man "slippa" köpa från ebay?
Jag har köpt massor av grejor där, allt mellan himmel och jord, och det är klockrent. :)
Billigare, och oftast, snabbare leverans än om man skulle beställa dom på en firma i Sverige.
Om jag vill slippa köpa från eBay. Någon som vet vart man kan köpa den här typen av bultar i Sverige (fysisk butik eller webbshop)? Behöver inte vara exakt de på bilderna såklart.
Tack på förhand.
/Fredrik
82128213
Fredrik_t
2012-08-03, 01:59
Jag vet. Har också köpt från eBay (USA) och är nöjd. Men om jag ska köpa en liten bult liksom... Känns nästan löjligt att betala frakten typ ;)
/Fredrik
Jag vet. Har också köpt från eBay (USA) och är nöjd. Men om jag ska köpa en liten bult liksom... Känns nästan löjligt att betala frakten typ ;)
/Fredrik
Sant... :)
Tack på förhand.
/Fredrik
82128213
E de sadel skruv? Isf: http://www.bikeline.se/sv/artiklar/sadel-skruv-med-o-ring-till-softail-1_2-13-unc-ganga.html