handdator

Visa fullständig version : Dacketräffen Virserum



tyskjävel
2012-07-30, 19:59
http://www.vmcc.se/dacketraffen2012.html

Någon mer som skall dit?
Royner o Lillemor kommer redan på fredag, Mona o jag kommer på lördag kväll.

whiskeythrottle
2012-07-30, 23:53
Jag å polaren sitter och funderar på att dra en mc trip onsdag-söndag och såg att detta event kanske vore något att testa? Är det någon här som kan berätta om vad det är för åldrar på folket å hur är stämningen. Vi kollade några bilder å såg ut som att alla som var där var dyng, plus på det i så fall....

Fritte
2012-07-31, 20:05
Jag funderar också på något liknande men har tre alternativ att välja mellan HDCS Hässleholm, Dacke träffen, Ö festivalen i Tisnaren. Det hänger lite på vädret. Men nått får det bli.

BAMSEN3570
2012-07-31, 20:16
Tyvär i helgen går det inte,skulle gärna hänga på men.....det får bli en minitripp till HDCS i stället

tyskjävel
2012-07-31, 20:38
Tyvär i helgen går det inte,skulle gärna hänga på men.....det får bli en minitripp till HDCS i stället
Men Pernilla kan väl komma eller--?--;o)--Lillemor o Mona tycker det iaf!

@whiskeythrottle: Mycket blandat folk. Många "gamla" bikers. Bra stämning. Vad behöver Du veta mer??

mvh

Ulli

whiskeythrottle
2012-08-01, 08:10
Då får jag å min polare se till att medelåldern sänks lite då. Idag drar vi. Ser ni en svart 2006 night rod bredvid en sukka maruder så kom vi fram :D

RilleHD666
2012-08-01, 20:36
Ok Ulli och Royner, synd vi inte ses i helgen. Det var ett tag sen! Jag kolla också på bildrna från äldre Dacketräffar och det ser ju jävligt gött ut! Ni får ha det så bra där borta!yp;

nattåget
2012-08-01, 22:21
Hej! Oavsett var ni styr kosan så får ni ha en nice vistelse o tur. Själv tar jag en minirunda till Hässleholm på fredag. Någon mer som kör dit då? isåfall hur dags o var ifrån?

Bikebandit
2012-08-02, 00:04
Alltid samma .. för många Träffen på samma helger på sommaren och inget på vintern Snow lol; You guys have a good time ok yp;thb;

Pulare
2012-08-02, 07:29
Hej! Oavsett var ni styr kosan så får ni ha en nice vistelse o tur. Själv tar jag en minirunda till Hässleholm på fredag. Någon mer som kör dit då? isåfall hur dags o var ifrån?

Kolla med Bikebandit han ska ju möta upp lite folk vid Skäralid. Du kan ju åka till Tjörnarp och hänga på honom till träffen. Kanske jag hänger på där med då jag slutar jobba kl11 på fredag.

nattåget
2012-08-02, 09:56
Kolla med Bikebandit han ska ju möta upp lite folk vid Skäralid. Du kan ju åka till Tjörnarp och hänga på honom till träffen. Kanske jag hänger på där med då jag slutar jobba kl11 på fredag.

sticker till blekinge nu. Hemma vid 11-12-tiden imorgon. Vi kan kanske göra sällskap dit. Hörs imorgon

RilleHD666
2012-08-02, 23:45
Vill ni köra om Vinslöv så tänkte jag och Benny köra härifrån senast 14.45. Träffas vid Perssons Taverna. Men jag ska logga in och kolla vad som händer innan.br;
Vi kör till tjörnarp och därefter Skäralid för att möta upp de som kommer norrifrån.

tyskjävel
2012-08-05, 18:55
Tack för trevligt sällskap Royner o Lillemor samt Diamonds MC.
Kanon bra fest med bra stämning och bl.a. Kiss coverband.
Vi ses på onsdag i Karlshamn!

royner
2012-08-05, 19:14
Tack för trevligt sällskap Royner o Lillemor samt Diamonds MC.
Kanon bra fest med bra stämning och bl.a. Kiss coverband.
Vi ses på onsdag i Karlshamn!

Tack Själva !! självklart ses vi på onsdag !!

whiskeythrottle
2012-08-15, 21:32
hade grymt kul på dacketräffen. Dock stannar jag nog itne till söndagen nästa år. Söp ner mig till apstadiet (som nån klok jävel kalla det) på fredagen, gick å la mig kl 05.00. Var trött å bakis hela lördagen och tyckte festen inte var lika bra som på fredagen. Gillade att det var blandat med hoj märken så polaren kunde haka på. Hade varit kul å testa hd träffen i hässleholm som var samma helg men tvivlar på att folk festar lika hårt på den träffen?