Visa fullständig version : Softail´s kombinerade blinkers bakljuse.
Får man lov att köra med samma kombination på andra Harleys, eller gäller dessa bara för Softail Slim?
Tänkte att de kunde funka bra på min Nightrod om jag skulle ge mig på att kapa bakskärmen.
http://www.womenridersnow.com/docs/stories/3967/3.Softail%20Slim%20rear.jpg
Ska man vara riktigt petig så är nog din hoj helfordonsgodkänd , då är det knappt att man får göra ett skit
i praktiken är det nästan helt säkert om det är Emärkt ( det finns mindre och snyggare än orginal, e-märkta)och med rätt placering, vanliga besiktningen bryr sig inte.
Sen finns det övernitiska idioter längs vägarna som till varje pris vill hitta fel, speciellt om de ser något läskigt broderi på ryggen, kanske de får en gratis munk för varje fel de hittar?
Ser man snäll ut (som du och jag!!??) är risken ytterst liten
Christer
2012-07-27, 14:14
Det är bara att klämma dit. Tycker att du ska titta på Kellermann 3-1 också. Såna har jag på och är riktigt nöjd. Du kan gå in i mitt garage så ser du hur de ser ut.
PAINTERN
2012-07-27, 21:34
Har såna blinkare på min Nightster sportster. Har hört att dom e dyra. Nån sa typ 5-6 tusen spänn.
Om jag inte minns fel så sa dom 4 papp per sida när ja frågade i våras. Var för komplett med armen ut från skärmen o hela paketet.
PAINTERN
2012-07-27, 21:57
Om jag inte minns fel så sa dom 4 papp per sida när ja frågade i våras. Var för komplett med armen ut från skärmen o hela paketet. Kan säkert stämma. Dyrt är det iaf. Går nog att hitta andra billigare och snyggare.
Christer
2012-07-27, 22:30
Kellermanns kostar 900 per sida. Dessutom är de jäkligt snygga. Tycker jag i varje fall. Kolla med Harleybutiken, där köpte jag mina.
Custom chrome har flera varianter på blinkers med bakljus, hade själv, Harley original på min förra Wideglide men jag hade USA modellen med röda ljus, vilka inte är godkända i Sverige