handdator

Visa fullständig version : Först försökte de med västförbud...



Sanniz
2012-07-21, 22:46
Nu försöker de införa förbud för landslagströjor. :D

Vad blir nästa grej? nh;

http://www.expressen.se/gt/marcus-birro-sagar-trojforbudet-pa-krogar/

FortyEight
2012-07-30, 19:47
.










































.

Benny
2012-07-30, 20:18
Tänk vad "skönt" att någon talar om vad vi ska ha på oss och ej, precis som mamma när man var liten.

eller varför inte göra som Mao ville i Kina en gång i tiden,alla ska likadana dräkter..

Nej allvarligt talat, jag äger varken väst eller fotbolltröja, men en massa trams-förbud väcker den lilla trottsålders-killen i mig ,det får kanske bli en väst ändå , men fotbollströjja, nej där går gränsen.

Hagis
2012-07-30, 20:32
Det där är en gammal motion! Den började till o med före dom börja bråka om västarna! Man fick inte komma in på krogen med vare sig landslags tröjor eller klubb tröjor (idrotts tröjor) Men så är det, storebror ska veta och bestämma allt! Fuck em all

Darkforce
2012-07-30, 20:41
Tänk vad "skönt" att någon talar om vad vi ska ha på oss och ej, precis som mamma när man var liten.

eller varför inte göra som Mao ville i Kina en gång i tiden,alla ska likadana dräkter..

Nej allvarligt talat, jag äger varken väst eller fotbolltröja, men en massa trams-förbud väcker den lilla trottsålders-killen i mig ,det får kanske bli en väst ändå , men fotbollströjja, nej där går gränsen.

Fotbollströja med väst utanpå......:I:

Sanniz
2012-07-30, 22:52
Fotbollströja med väst utanpå......:I:

Eller tvärtemot? :D

ViLa
2012-07-30, 23:46
Fuck em all

Amen

Noyen
2012-07-31, 19:22
Att gå på fotboll kan ju bli rena bärsärkagången enligt tv bilder,inte konstigt att man är intresserad
att slippa krångel för vanligt folk egentligen.Fotbolls huliganer som förstör för alla.Men synd e de.