Visa fullständig version : aargh, svåra abstinens besvär
Machine head
2012-07-21, 21:49
Jag, har inget tålamod, känner mig ur balans och är grinig.... JAG MÅSTE MEKA!!!! Har min dotter som är som ett plåster och sen min sambo som sätter mig i arbete. Varken hinner eller orkar vara i garaget. Men jag vill ju!
Fler än jag som har denna åkomma??
Ja jag kan väl räcka upp handen och medge att jag har samma åkomma, mitt största problem är dock att tiden inte räcker till att vara ute i verkstaden så mycket som jag vill, sen vill ju gärna resten av familjen sååååååå mycket annat hela tiden :I:
Hur gammal är dottern??? Gör som min far gjorde när jag var liten... Jag fick alltid vara med när han mekade... Iofs lite tristare när man kom upp i tonåren. ;)
Machine head
2012-07-21, 23:46
Tösen är 5,5 år. Och visst funkar det "hyffsat" när man skruvar å så. Men när man går mer åt hardcore mek med vinkelslip å svets känns det olustigt att ha henne nära... Men jag får nog anpassa mitt mek och göra andra saker så jag inte blir galen ;-)
Skicka sambon på Spa och sen kan jag berätta att silvertejp kan vara bra att ha till mycket. He He thb;
Tösen är 5,5 år. Och visst funkar det "hyffsat" när man skruvar å så. Men när man går mer åt hardcore mek med vinkelslip å svets känns det olustigt att ha henne nära... Men jag får nog anpassa mitt mek och göra andra saker så jag inte blir galen ;-)
Man kan ju skippa det allra grövsta för stunden. Och vem vet, kanske blir du stolt pappa på någon Custom Show i framtiden. :D
- - - Uppdaterad - - -
Skicka sambon på Spa och sen kan jag berätta att silvertejp kan vara bra att ha till mycket. He He thb;
Tur du inte är sambo med mig... LM;
Jag hade nog använt silvertejpen på dig, om du försökt skicka mig på Spa. :D
Ju äldre man blivit destom fler intressen har kommit in i bilden så mc är bara en del av det hela.
Prioritering ? Ja troligtvis ;) men det finns andra fordon som brummar gött också.
Du kanske kan meka något till tösen? :D
Och bli superstolt pappa på köpet också.
http://static.flickr.com/1439/1450550600_a5e49355c4.jpg
passa på att vara med dottern nu....
Tiden rasar iväg och sen är hon fjorton och du ser inte röken av henne och du kan njuta av hojen då istället.
Machine head
2012-07-22, 19:21
Fick lite kvalitéts tid med tös i garaget. Hon plockade och städade och jag mekade :-)
http://i47.tinypic.com/11rdpad.jpg
Där ser du, allt löste sig... :D
Vem vet, hon kanske lär sig meka med på kuppen senare.