Visa fullständig version : Klickfästen lejonkulans väska
Jan Ström
2012-07-21, 10:59
Är det någon som har erfarenhet av att sätta dit klickfästen till lejonkulans Bamse väska? Jag har Detachable Sissy med snabbfästen så dessa distanser ska ju sitta utanpå, kommer väskan att sitta för långt ut och ser det konstigt ut? Önskar även att köpa en väska höger Bamse svart stukad.
Janne
0730602852
jan.strom@mjolby.se
Jonasbaggen
2014-01-13, 16:04
Jan Ström: Jag använder Lejonkulans snabbfästen både på vänster och höger sida. Kör med HD's original utanpå de rostfria. Funkar prima. När man knäpper av sissyn kan man skruva bort de kromade hylsorna och hänga väskorna i de rostfria fästena innanför om man vill. Men det ser inte konstigt ut alls. En smidig och bra lösning.
Hej Jan!
Jag har en Dyna Wide Glide2010 med en Lejonkulan Dieselvärmare postväxlar och jag har en original detachable sissybar monterat jag provade att fästa sissibaren direkt på de spolformade fästena som jag köpte av Lejonkulan i samband med väskköpet och det funkar. Första försöket då vart det trögt men sedan slipade jag till dem lite sitter som en smäck. Ska kanske till garaget idag kan ta en bild så får du se om det hjälper dig.
Med vänlig hälsning,
Oilelf