handdator

Visa fullständig version : Harley älskare!



jimmy132
2012-07-15, 08:52
Hej till alla!
jag är helt grön när det gäller HD men jag har alltid älskat å ha en Fatboy, och nu är dax å köpa, jag har möjlighet å hämta en fatboy fr USA men jag vet inte är det värd å göra det , kommer det i slutändan blir samma pris eller inte, är det svårt å besikta den i Svrige, tex när det gäller deras hastighet-mätare osv.
jag skulle bli tacksam och glad om nån kunde ge mig lite information, tack
mvh
jimmy

Broder Dalton
2012-07-15, 09:20
Don`t go there...
Kolla runt i Sverige så kommer Du att hitta den
Sett flera såna där ,-00-07 lågmilare som stått inklämda mella vindsurfingbrädan och golfsetet hemma hos nå Yuppie som har lessnat på fönsterkuverten från GE Capital..
Har du cash och prutar på ett trevligt sätt är du hemma!
O

Sanniz
2012-07-15, 11:03
Jag skulle inte heller gått på import, speciellt om jag saknar alla viktiga kunskaper. För det är ju en del som måste fixas, innan cykeln är helt ok här hemma också. Visst kan man säkerligen göra kap, men då bör man också veta vad man gör och vara eventuellt en jävel på att meka också. Och för att inte glömma, alla papper som måste vara korrekta för att den skall kunna registreras i Sverige.
Då är det nog bättre, att leta fram något mer på hemmaplan...

Jonasbaggen
2012-07-16, 07:24
Don`t go there...
Kolla runt i Sverige så kommer Du att hitta den
Sett flera såna där ,-00-07 lågmilare som stått inklämda mella vindsurfingbrädan och golfsetet hemma hos nå Yuppie som har lessnat på fönsterkuverten från GE Capital..
Har du cash och prutar på ett trevligt sätt är du hemma!
O

Onatop: Där satt spiken som en smäck i plankanLM;

jimmy132
2012-07-16, 17:28
Hej igen!
tack för all svar, det var snäll av er, jag har en bekant som är cardealer i Oklahoma, jag menade att han kan hitta nåt biligt för mig på auktionen, han säger att det dycker up ibland bland bilar så han kan köpa den mycket biligt `ganska bilgit`lättare sagt, jag undrar är det svårt å besikta den eller ej, som jag sagt jag är väldigt grön, vet ingenting, jag är inte händigt om man säger så, har börjat å lära mig lite om avgassystem, luft filter mm , men jag måste säga att jag vet ingenting, vill gärna köpa en begagnad men jag är rädd för att bli lurad :( och en ny kommer å kosta mycket om man ska fixa den efersom jag kan inte göra själv :(
men tack igen, jimmy