handdator

Visa fullständig version : Diamonds Mc Sommarparty 13-15 Juli



royner
2012-07-02, 08:33
Vi bestämde vi skulle ta en runda till Karlshamn som nästa körning. Men bara lördag till söndag, dom har en gemensam körning på lördagen kl 13.00 så vi får ju va där innan...
http://www.diamondsmcmansharbour.se/page14.html

tyskjävel
2012-07-02, 08:51
Kl. 13 hinner vi inte - kommer efter jobbet, SENAST kl. 18!

Bikebandit
2012-07-02, 18:09
Hur många har bestämde att köra dit ? Nice folks there in Karlshamn thb;

BAMSEN3570
2012-07-02, 21:18
Jag o Chefen och är med....

royner
2012-07-07, 12:32
[QUOTE=Bikebandit;46555]Hur många har bestämde att köra dit ? Nice folks there in Karlshamn thb;[/QUOTE

vi som kan, kör vid 11.00 14 juli Vi kan mötas vid Bellas (Bromölla) så kommer TJ med Mona lite senare när dom jobbat klart

christbj
2012-07-09, 19:06
Ok då är jag vid bellas kl 11

royner
2012-07-09, 19:16
Kanon..vi ses :-)

RilleHD666
2012-07-09, 19:46
Jag har drygt jobb hemma på tomten som väntat för länge så min helg är full.

royner
2012-07-09, 20:12
Synd, tanken var att vi skulle visa upp Snapphanar,, vilka vi är , som kör ihop, men det blir fler tillfällen...MPD; MPD;

Bikebandit
2012-07-09, 21:27
Kanske jag kunde, men jag kommer inte .. Jag vill inte köra till en klubb stuga som klubb jag tror är i Sverigemodellen lika mycket som jag inte skulle besöka den andra sidan. Åtminstone Öland var på neutral mark inte på sin klubb stugan. Snapphanar visade sig upp och körde tillsammans Öland helg om du kommer ihåg.Jag ska söderut lördag eller söndag och förhoppningsvis möta upp med ett par Snapphanar och kör längs den sydöstra kusten.

Till dig och dem som åker dit.. Have a nice time guys'n'gals =0) (smilies funka inte ?? ) Kom ihåg den gyllene regeln ... aldrig lämna en sårad Snapphanar ensam, se till att du får hem honom hahaha!!!!

Hoppas att se er alla igen på väg till Kiviks marknad..

Ride Free Ride safe & Ride Independant .................................................. ..............

royner
2012-07-10, 12:24
Kanske jag kunde, men jag kommer inte .. Jag vill inte köra till en klubb stuga som klubb jag tror är i Sverigemodellen lika mycket som jag inte skulle besöka den andra sidan. Åtminstone Öland var på neutral mark inte på sin klubb stugan. Snapphanar visade sig upp och körde tillsammans Öland helg om du kommer ihåg.Jag ska söderut lördag eller söndag och förhoppningsvis möta upp med ett par Snapphanar och kör längs den sydöstra kusten.

Till dig och dem som åker dit.. Have a nice time guys'n'gals =0) (smilies funka inte ?? ) Kom ihåg den gyllene regeln ... aldrig lämna en sårad Snapphanar ensam, se till att du får hem honom hahaha!!!!

Hoppas att se er alla igen på väg till Kiviks marknad..

Ride Free Ride safe & Ride Independant .................................................. ..............

Kolla upp innan du skriver något... Diamonds Mc är inte medlemmar av"modellen" utan medlemmar i SMC.....inget annat!! Folk precis som vi andra vill köra hoj....
Man kan inte bara gissa och anta....

tyskjävel
2012-07-15, 20:27
Vi tyckte att det var en lung och trevlig träff.
Glada likasinnade, fint ställe.
Hade varit synd om vi inte hade kört dit!
Blir säkerligen en och annan körning till Karlshamn på onsdagskvällar - eller hur Royner?

Bikebandit
2012-07-15, 23:49
Bra val för dig som Smålänning, är så mycket närmare dig och minska din resväg till hälften, men jag tror att de flesta Skåningar skulle föredra Tydinge i Skåne som mötesplats under sommaren eller till och med kanske Löddeträffen.

Kul att ni alla haft en trevlig helg :D ... lycka till thb;

tyskjävel
2012-07-16, 07:56
Diamonds fikaträff: onsdagar jämna veckor
Tydingesjön: torsdagar
Var ligger problemet?vkn;

royner
2012-07-16, 12:20
Vi tyckte att det var en lung och trevlig träff.
Glada likasinnade, fint ställe.
Hade varit synd om vi inte hade kört dit!
Blir säkerligen en och annan körning till Karlshamn på onsdagskvällar - eller hur Royner?

Tack alla för en kanonhelg! Mycket skratt och glada miner, återigen ett bra val för Snapphanar att träffas!! Ja ,, jag tror att fler än vi TJ, med respektive, kommer att åka till fikaträffarna på onsdagar varanna vecka (jämna)

Körningen Diamonds fixade, innehöll en tipsrunda som Snapphanarna placerade sig på 1:.a OCH 2:a plats !! Sen var det skyttetävling....och Snapphanar var överst på prispallen där med ( Snyggt Bamsen )
8011

royner
2012-07-16, 12:27
Bra val för dig som Smålänning, är så mycket närmare dig och minska din resväg till hälften, men jag tror att de flesta Skåningar skulle föredra Tydinge i Skåne som mötesplats under sommaren eller till och med kanske Löddeträffen.

Kul att ni alla haft en trevlig helg :D ... lycka till thb;

Ser beller inget problem att vi skulle kunna träffas en extradag ...kan TJ och Mona köra 22 mil varje torsdag för att träffa gruppen , så tycker jag inte det är så stor "uppoffring" om vi från skåne kör 6-7 mil "extra" varannan vecka. Tycker det är bra att medlemmarna i gruppen kommer med lite egna förslag till körningar....så avlastar vi ju lite av ditt arbete BB ?? eller? W;

Bikebandit
2012-07-16, 12:52
Småland fu: ... LM; ... I think it's you who needs to wake up. jag sa
jag tror att de flesta Skåningar skulle föredra Tydinge i Skåne som mötesplats under sommaren eller till och med kanske Löddeträffen. eftersom det är i Skåne och närmare för de flesta som mötesplats. Glöm inte det finns också gruppmedlemmar i Malmö och Helsingborg område. Att du är i Småland och gick med i en Skåne grupp är inte mitt problem, det var dit val.

Saker som detta bör man tala om öga mot öga vid möten eller på fika träffs, inte här eftersom saker och ting blir lätt missförstås.

Have a nice day W;

Bikebandit
2012-07-16, 13:17
Ser beller inget problem att vi skulle kunna träffas en extradag ...kan TJ och Mona köra 22 mil varje torsdag för att träffa gruppen , så tycker jag inte det är så stor "uppoffring" om vi från skåne kör 6-7 mil "extra" varannan vecka. Tycker det är bra att medlemmarna i gruppen kommer med lite egna förslag till körningar....så avlastar vi ju lite av ditt arbete BB ?? eller? W;

Tack Royner...har inget emot gruppmedlemmarnas förslag till körningar thb; En dags Korning tillsammans som en grupp är rolig, men grupp träffs i Karlshamn/Blekinge varannan vecka? Jag tror att fler insatser och intressen bör visas för medlemmar som bor söder och väster skåne inte för Diamonds mc..just sayin' ....

Mvh BB

RilleHD666
2012-07-16, 20:35
Vilken fight ni dragit igång grabbarbx; :) Jag tror nog det är bättre att ta det när vi träffas allihop. Vågar man sticka in näsan lite så har ni båda en poäng.

Men det var ändå gött att höra att ni hade kul i Blekinge!Foc