handdator

Visa fullständig version : Harleyforum träff..



Neno
2012-07-01, 11:44
Vacker dag igår,kul träff i Järfälla.Synd att det inte kommit flera.Skön sommar dag,en lördag..Vad krävs det mer att man ska ta sin hoj och glida i väg till en kul träff..Ja,vi var runt 30 man och några damer(vackrare stämning hehe..)och det var trevligt.Hela vägen från Nyköping,vackra brommande harleys och kula riddare.Schysta bilister vid varje omkörning för vi var många. Trevligt mottagande på Motorgården,schyst plats trevlig personal.Jo jag är ingen bra att skriva och beskriva rätt.Det var bara så jätte bra med allt den här träffen.Jag hoppas att vi gör den om igen.Tyvärr stannade jag inte länge. Den ensamma vargen i mig och min hoj ropade på mig att det var dax rida i väg..Men nöjd med fri glad själ.
Stor hälsnig till alla sköna kula riders och era vackra hojar.STOR tack till Hagis och Andreas som ordnade allt.Mycket jobb. Starkt.Stort.Respekt..Ha det bäst alla.Njut sommaren,njut livet.Dem väntar inte..SEE YOU AROUND BROTHERS...Smoke

Alunda
2012-07-01, 13:29
Instämmer i allt!

Tack Andreas o Hagis, och alla andra som fixade detta... thx;
En riktigt schysst fest med goa gubbar o damer och bra stämning. Bandet var asbra!

Hälsning till alla som var där. W;

JohnnyRocker
2012-07-01, 17:56
Hjälmen av för alla inblandade ingen nämd och ingen glömd ro;, å ett bock och tack till alla MCE-folks som i allra högsta grad gjorde denna träff möjligt och perfekt inramad.

Da shit till oss själva för en grym kortege-körning! vic; respekt för våra HF-vänner som åkte ända från södra regionerna i Sverige. ha;

Sist men inte minst, stort tack till den cyklande Göteborgaren för att han la 2 timmar på regndans i fredagskväll, det funkade perfekt.

thx;

DeaDSexY
2012-07-01, 19:16
Grymt härlig stämning var det! :) ...och jag vill tacka alla som var där för utan er så hade festen aldrig blivit så bra som den blev! Ni som inte var med missade något riktigt kul kan jag lova!!!
Men, festen kommer bli av igen nästa år... Även då tillsammans med MCE och barncancerfonden!
Så det är bara till att hålla sovsäcken torr och tältet på nån bra plats fram till dess, för då ska vi tamejfan göra det ännu bättre!!! :)
Stort tack till alla som även donerade pengar på plats, vi fick ihop en duktig summa som går direkt till barncancerfonden!!!
Och jag vill även höja en kall öl för MCE som ställt upp för oss och barncancerfonden sjukt mycket!!!!

Vajtan
2012-07-01, 22:11
Inte mycket man kan tillägga.....all respekt till samtliga inblandade! Jag kommer även nästa år!

Ps. Fick ihop 110 mil...

Pirre
2012-07-01, 22:46
Ja stort tack till alla som va där för en kanonfest! Och grymt fixat ni som höll i det hela.. thb; //Pirre

Johnson_HD
2012-07-01, 23:00
Tack för en grym fest, schysst att även en 'outsider' fick komma.!!
Åtgärdades ikväll och är numera medlem av detta eminenta forum :-)

jossi
2012-07-01, 23:04
Kan bara instämma kanonfest , tack Andreas Hagis och MCE , hoppas kunna närvara även nästa årbr;

xbones
2012-07-01, 23:17
Stort tack till ALLA för en jävligt lyckad o rolig träff! Ska vara med nästa sommar! thx; folks!

slycke
2012-07-02, 06:28
Stort tack, vi ses nästa år thx;

Hagis
2012-07-02, 09:56
Varmt välkommen Johnson :)
Stort tack till er alla som på ett eller annat sätt bidrog till denna kalas träff! Ni som gästade oss. Ni som sponsrade oss. MCE som stod bakom oss med allt från personal till lokal och donation m.m. Tack till bandet som ställde upp med sin donation. Tack DeaDSexy för att du gjorde detta till en super trevlig helg långt över det jag själv hade kunnat rådda ihop!

Och som det redan påpekats så ni som inte kom missa något historiskt! Som många av personerna man pratade med under kvällen påvisade "detta kommer bli hur stort som helst och jag är jävligt glad att få ha varit här när det begav sig för första gången" :)

Tills vidare så får ni hålla till godo med fotona jag och Snickaren tog under resans gång denna helg. Det kommer en film i slutet av veckan. Har ni foton och filmer som ni vill dela med er av så tar jag gladeligen emot dom! Är det stora filer så gå in på http://www.sprend.com och skicka dom till hagis@harleyforum.se

Fotona hittar ni på http://www.legion46.se/foton/2012/sthlm_norr/hffest/index.html och om någon vill ha orginal fotona så dra ett mail till ovanstående adress så sprendar jag dom till er!

L&R

Fonve
2012-07-02, 11:32
Att jag skulle missa något förstod jag redan på förhand men ibland funkar inte datumen helt enkelt.
Därför glad att höra att det kommer bli en fest även nästa år.

Stefan
2012-07-02, 18:34
Att jag skulle missa något förstod jag redan på förhand men ibland funkar inte datumen helt enkelt.
Därför glad att höra att det kommer bli en fest även nästa år.

Hoppas också på en ny träff nästa år och då gärna ett annat datum. Sonen fyller år den 1 Juli... :(

cybercount
2012-07-02, 18:39
Vacker dag igår,kul träff i Järfälla.Synd att det inte kommit flera.Skön sommar dag,en lördag..Vad krävs det mer att man ska ta sin hoj och glida i väg till en kul träff..Ja,vi var runt 30 man och några damer(vackrare stämning hehe..)och det var trevligt.Hela vägen från Nyköping,vackra brommande harleys och kula riddare.Schysta bilister vid varje omkörning för vi var många. Trevligt mottagande på Motorgården,schyst plats trevlig personal.Jo jag är ingen bra att skriva och beskriva rätt.Det var bara så jätte bra med allt den här träffen.Jag hoppas att vi gör den om igen.Tyvärr stannade jag inte länge. Den ensamma vargen i mig och min hoj ropade på mig att det var dax rida i väg..Men nöjd med fri glad själ.
Stor hälsnig till alla sköna kula riders och era vackra hojar.STOR tack till Hagis och Andreas som ordnade allt.Mycket jobb. Starkt.Stort.Respekt..Ha det bäst alla.Njut sommaren,njut livet.Dem väntar inte..SEE YOU AROUND BROTHERS...Smoke

Bra sagt Neno, var kul att träffa dig även om det blev en kort stund :-) ride on!

Bikebandit
2012-07-02, 18:40
Well done HF cheer låter ... som en lyckad event thb; Någon har bilder? ..Skulle vara bra att se här nuuuuuuuuuuuuuuuuu D;

slycke
2012-07-02, 19:40
Lite bilder före och efter festen, när festen pågick så hade jag inte tid till korttagning för händerna var fulla med öl då br;

slycke
2012-07-02, 19:54
Så lite mera då...

slycke
2012-07-02, 20:03
Dom sista från min kamera...

Bikebandit
2012-07-02, 20:04
:Dthb;

Neno
2012-07-03, 20:35
Bra sagt Neno, var kul att träffa dig även om det blev en kort stund :-) ride on!

Kul träffa dig med Uppsala rider..Snygg hoj din .Önskar dig en bra sommar.Kanske ses vi någonstans på vägarna i sverige.Fast världen är lite åxå.Du vet..Skål

oggy69
2012-07-05, 23:21
Ja tack alla inblandade som gjorde den här festen möjlig och alla andra med för den delen som gjorde den så bra... Ska helt klart komma nästa gång med.......